Źródło - materiały 360 Team
Źródło - materiały 360 Team
Reklama

Zachodnie firmy na dużą skalę dodają do repertuaru swoich środków marketingowych wirtualne wizyty w sklepie, salonie fryzjerskim, hotelach czy restauracjach. Polskie firmy nadal odkrywają możliwości systemów map Google’a, które są na wyciągnięcie ręki. Rozwiązanie tego typu pomaga stworzyć firma z Jasła.

Jeszcze do niedawna jednym z podstawowych elementów strony internetowej była mapka z zaznaczoną lokalizacją siedziby firmy oraz galeria fotografii, np. pokazująca wnętrze sklepu, kawiarni lokalu czy też salonu. 

– Rozwój narzędzi do obróbki multimediów sprawił, że firmy sięgnęły po nowsze narzędzia, jak panorama 3600 i wirtualne spacery – mówi Krystian Kotulak z 360team.pl.

– Klient kupuje oczami – dodaje Jarosław Pawliński, www.pensjonaty-bieszczady.pl. – To banalna prawda, która dotyczy bardzo wielu usług i produktów, z którymi ludzie mają bezpośredni kontakt. W szczególności dotyczy to hoteli, pensjonatów, restauracji, pubów, klubów, gabinetów kosmetycznych, salonów fryzjerskich, SPA, ale także różnorodnych salonów sprzedaży czy galerii handlowych, itp. 

 

Klikanie w zdjęcia to już za mało

Panoramy 3600 i wirtualne spacery były na początku wdrażane przez największe, najbardziej prestiżowe instytucje. Kilkanaście lat temu można było „przespacerować” się w ten sposób po słynnych muzeach, paryskim Luwrze czy petersburskim Ermitażu. Dziś, posiadanie wirtualnej panoramy, znaku ekskluzywności marki, są dostępne praktycznie dla wszystkich, ale jeszcze mało kto zdaje sobie z tego sprawę.

Internauci szybko chłoną nowości i bardzo chętnie sięgają po informacje podane w nowy, ciekawy sposób. Bardzo przyzwyczaiły ich do tego media społecznościowe, w których można się spotkać z wszelkimi nowinkami z dziedziny multimediów i wirtualnej rzeczywistości. Filmy, prezentacje i animacje to już standard dla każdego użytkownika Facebooka.


 

W Internecie wchodzisz wprost z ulicy

Przełomem w rozwoju wirtualnych spacerów było uruchomienie przez Google, internetowego potentata, Wirtualnych Spacerów. Stanowią one element doskonale znanych wszystkim Map Google oraz Google Street View. Zostały zintegrowane z tymi usługami. Dziś możemy spokojnie przemieszczać się ulicami Rzeszowa i innych miast Podkarpacia bez ruszania się sprzed komputera.

Co więcej, obecnie można przejść z ulicy wprost do wnętrza budynków dzięki Wirtualnym Spacerom Google’a. Osoba, która szuka idealnego miejsca na biznesowy obiad, przyjęcie urodzinowe przyjaciółki albo romantyczną kolację we dwoje, może sprawdzić to miejsce zdalnie, nim zarezerwuje stolik. Może po prostu „wejść” w Google’u do lokalu, który znajduje się na drugim końcu miasta albo… w innej miejscowości.

Wirtualny spacer wszędzie i zawsze

Wirtualne spacery można wykorzystać we własnym zakresie, na potrzeby wewnętrznych firmowych prezentacji, np. obiektów na sprzedaż lub wynajem. Z łatwością można stworzyć bazę wirtualnych spacerów dla agencji nieruchomości. Równie dostępne stało się wzbogacanie spaceru o dodatkowe elementy wirtualnej rzeczywistości, np. linki, nagrania, opisy. Z takich spacerów można korzystać 24 godziny na dobę, co trudno zrobić w rzeczywistości.

Przykładowe realizacje 360 Team >>>
Więcej informacji i pełna oferta >>>
Kontakt: kontakt@360team.pl
Telefon: 784 748 888.

Reklama

1 KOMENTARZ

Comments are closed.