Kongres „HR na szpilkach” – konferencja, eksperci, warsztaty tylko dla kobiet

0
Zdjęcie: Materiały organizatorów
Reklama

Październik to czas kobiet biznesu zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi. To właśnie im będzie dedykowana dwudniowa konferencja „HR na Szpikach”, która odbędzie się w Hotelu Rzeszów. W programie konferencja ekspercka oraz warsztaty.

Jakie są współczesne wyzwania HR? Jak w tym wszystkim ma odnaleźć kobieta biznesu i to kobieta, która zarządza zasobami ludzkimi? Jaka panuje moda w przeprowadzaniu rekrutacji z wykorzystaniem social mediów? Czy stosowane przez Ciebie metody są w ogóle skuteczne? A może masz ochotę zwiększyć zaangażowania pracowników i dowiedzieć się jak odkrywać i rozwijać ich ukryte talenty?

Jeśli na chociaż jedno z tych pytań odpowiedziałaś sobie „tak” to znaczy, że koniecznie musisz włożyć szpilki i w dniach 11-12 października udać się do Hotelu Rzeszów na XIII edycję konferencji z serii „HR na szpilkach”.

Podczas tegorocznej odsłony tego wydarzenia uczestniczki będą mogły skorzystać zarówno z konferencji, jak i warsztatów. W pierwszy dzień „HR na szpilkach” swoją wiedzą podzielą się ekspertki i eksperci z ogromnym doświadczeniem i wiedzą z dziedziny HR. Do Rzeszowa przyjadą Krystian Dryniak, Łukasz Szymula, Maja Gojtowska, Magdalena Zamojska i Anna Mikulska.

Wystąpienia ekspertów będą oscylować wokół takich tematów jak: rekrutacja w social mediach, motywacja 2.0, wizerunek, który wspiera w karierze, zarządzanie różnorodnymi pokoleniami w organizacji, zarządzanie talentami oraz zarządzaniem doświadczeniem kandydatów w odniesieniu do employer brandingu.

Drugiego dnia kongresu odbędą się warsztat „Social media w HR i rekrutacji”, który poprowadzi Maja Gojtowska, która jest ekspertem w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Maja Gojtowska wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów.

Dzięki temu warsztatowi uczestnicy dowiedzą się, jak urozmaicić tradycyjne działania realizowane przez zespoły HR.

– Dzięki nowoczesnym technologiom oraz social mediom można znacznie taniej i efektywniej docierać do kandydatów, wchodzić w dialog, odpowiadać na bieżąco na pytania. Dzięki warsztatowi uporządkowana i poszerzona zostanie wiedza na temat sposobów działania w social mediach, narzędzi, które warto stosować, aby praca rekrutera była łatwiejsza – twierdzą organizatorzy „HR na szpilkach”.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak: projektować działania rekrutacyjne w social media, kreślić etapy candidate journey, mapować punkty styku kandydata z marką w Internecie, budować profile i ogłoszenia przyjazne wyszukiwarkom, budować społeczności kandydatów wokół firm, ogłaszać nowe oferty, prowadzić dialog z kandydatami oraz monitorować efekty swoich działań.

Na kongres „HR na szpilkach” można zapisywać się poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się TUTAJ. W razie pytań lub wątpliwości z organizatorami kongresu można się kontaktować poprzez adres e-mailowy: kontakt@grupamw.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 113 95 50.

Z agendą kongresu, któremu patronuje Rzeszów News, możecie się zapoznać TUTAJ

Kongres „HR na szpilkach” jest organizowany przez Grupę Most Wanted! od 4 lat. W trakcie 11 edycji wzięło w nim udział ponad 1000 uczestniczek.

– Wydarzenie ma na celu umożliwienie wymiany doświadczeń, zapoznanie z nowymi aspektami biznesowymi oraz przede wszystkim umocnienie wizerunku kobiet w biznesie. Nasi prelegenci to czołowi eksperci, praktycy z różnych dziedzin, którzy dzieląc się swoją wiedzą chcą wspierać kobiecą przedsiębiorczość – kobiety twórcze, odważne, chcące się rozwijać i realizować zawodowo – wyjaśniają organizatorzy.

Grupa Most Wanted działa od 1998 r. i jest liderem w zakresie rekrutacji personelu, doradztwa w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz organizowania pracy tymczasowej. Działa na terenie całej Polski, ale posiada też klientów zagranicznych, np. z Niemiec, Belgii, Francji, Kanady i USA. Liczne sukcesy przy wspieraniu klientów pozwoliły na zdobycie specjalistycznej wiedzy o czynnikach mających wpływ na sukces w konkretnej branży. Rozwój działalności przyczynił się do wspierania również kobiet biznesu.

Zdjęcie: Materiały organizatorów
Zdjęcie: Materiały organizatorów

(jg)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama