Zdjęcie: Piotr Woroniec jr / Rzeszów News

Logo bukmachera STS nadal będzie na strojach klubowych siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów. Na tej współpracy mają zyskać również kibice. 

STS związany jest z Asseco Resovią od początku 2017 r. Porozumienie o komercyjnej współpracy będzie obowiązywało przez kolejne dwa lata. 

– Asseco Resovia to pierwsza drużyna siatkarska, którą zdecydowaliśmy się sponsorować. To duży, doświadczony i dobrze znany klub w całej Polsce. Piłka siatkowa ma w Polsce wierną rzeszę fanów. Zależy nam, by być częścią tej społeczności – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. 

Bukmacher będzie prowadzić również akcje z myślą o kibicach klubu. Jakie? Jeszcze nie wiadomo. 

Materiały informujące o sponsorowaniu rzeszowskich siatkarzy przez STS pojawią się w czasie domowych spotkań Resovii na bandach reklamowych oraz w formie naklejki na parkiecie boiska. Logotyp STS znajdzie się na lewym rękawku strojów klubowych. Współpraca obejmie także publikacje dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu.

– Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca jest przykładem nie tylko wsparcia finansowego dla klubu, ale również szeregu działań i aktywności marketingowych, które wciąż będą rozwijane, z korzyścią dla naszych sympatyków – mówi Bartosz Górski, prezes Asseco Resovii.

Zdjęcie: Materiały prasowe

(ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama