Szukasz pomysłu na dobrą pracę? Zostań Profesjonalną Asystentką

3
Zdjęcie: Materiały partnera
Reklama

Chcesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym? Szukasz pomysłu, chcesz szybko przebranżowić się, wejść na rynek pracy z konkretną propozycją? Zdobądź nowy zawód i zostań profesjonalną asystentką. A jeśli już pracujesz na recepcji lub w sekretariacie, lubisz swoją pracę ale chcesz lepiej ją wykonywać, pomyśl o odpowiednim kursie podnoszącym swoje kwalifikacje. Dobrą okazją są szkolenia prowadzone przez firmę kursydlasekretarek.pl.

Stanowisko sekretarki, czy asystentki jest jednym z podstawowych i najbardziej potrzebnych w każdej firmie. To recepcjonistka lub sekretarka są pierwszą linią kontaktu z klientem, którym udzielają informacji, kierują do odpowiednich osób lub pomagają rozwiązać problem. To od profesjonalizmu sekretarki, atmosfery którą buduje oraz życzliwego podejścia w dużej mierze zależy wizerunek firmy.

Zakres obowiązków sekretarki czy asystentki może być bardzo szeroki, uwarunkowany jest od wielkości i specyfiki przedsiębiorstwa. Osoby na stanowisku sekretarki zajmują się sprawami administracyjnymi, zakupami sprzętu biurowego, kontaktami z dostawcami usług tj. operatorzy komórkowi, serwisanci, firmy kurierskie czy sprzątające. Asystentki współpracujące z Dyrektorami i Prezesami wspierają ich w codziennej pracy, organizują i niejednokrotnie biorą udział w spotkaniach, przygotowują prezentacje, raporty, koordynują projekty.

Dla kogo te szkolenia?

Kurs podstawowy skierowany jest do osób, które chcą pracować w biurze a do tej pory nie miały takiej możliwości. Chcą zdobyć nowy zawód, przebranżowić się lub wrócić na rynek pracy po dłuższej przerwie np. okresie macierzyńskim. To też doskonały pomysł dla dziewczyn, które szukają swojej pierwszej pracy i chcą zwiększyć szanse dostania się do ciekawej firmy. Szkolenie to jest również uzupełnieniem wiedzy dla tych osób, które już postawiły pierwsze kroki i mają doświadczenie w pracy na recepcji czy w sekretariacie, ale chcą udoskonalić swój warsztat.

Kurs zaawansowany dedykowany jest sekretarkom i asystentkom z dłuższym stażem w zawodzie. Pokazuje nowe ścieżki rozwoju i potencjał na tym stanowisku, pomysły na zwiększenie swoich kompetencji, budowę pozytywnego wizerunku, wzmocnienie pozycji w organizacji.

Co zyskacie po szkoleniu?

Dziewczyny, które chcą rozpocząć swoją pracę jako sekretarki, w ciągu dwóch dni szkolenia dostaną dużą dawkę skondensowanej wiedzy na temat charakterystyki tego zawodu, zakresu obowiązków, konkretne wskazówki. Jeden z modułów dotyczy szukania pracy, pisania CV, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej, co zwiększa szansę na znalezienie wymarzonej pracy.

Executive Assistant z większym stażem w zawodzie dowiedzą się na co zwrócić uwagę, aby cały czas iść do przodu, jak podnosić standardy, angażować się i prowadzić ciekawe projekty, wychodzić z inicjatywą, budować swój zespół i nim zarządzać, wzmacniać swoją markę.

Dokładny program szkoleń znajduje się na stronie internetowej www.kursydlasekretarek.pl, więcej informacji można też uzyskać pod numerem telefonu 514 035 237.

Reklama

3 KOMENTARZE

  1. Asystentka to też kobieta po 40, bierze udział w spotkaniach Rady Nadzorczej, zarządza administracyjnie budynkiem (zleca naprawy, negocjuje z firmą ochroniarską, kontaktuje się z podnajemcami), współpracuje z firmami outsoursing’owymi np. z zakresu księgowości, prawnikiem, organizuje przyjazdy zagranicznych gości, jest przełożoną dla recepcjonistek. Ubiera się elegancko, bo w takim otoczeniu funkcjonuje. Wykonuje swoje obowiązki rzetelnie i oczekuje szacunku. Tak właśnie wygląda moja praca, daleka od opisanego wyżej stereotypu.

  2. Asystentka to taka maskotka dla Prezesa. Młoda, seksy, długie blond włosy zawsze w ładnie dopasowanej spódniczce, koszuli z której widzi się dyskretnie obfity ładunek emocjonalny, oczywiście fajnie żeby były tez wysokie szpileczki lub platformy-najlepiej lakierowane. Prezes nie zawiedzie się jeśli od czasu do czasu będzie można na nóżkach zobaczyć pończochy, kabaretki lub ze szwem, trzymające się na pasku. Ale to już na inna rozmowę…zdecydowanie wieczorna i po pracy kiedy te wszystkie emocje trzeba gdzieś skanalizować a przecież nie wypada tego robić w domu… 😉

    • Jak zwykle durne komentarze od niewyzytego erotomana.
      Sekretarka czy asystentka to tak naprawdę ktoś, kto musi znać się na wszystkich aspektach funkcjonowania firmy. Tak jak koleżanka napisała, są to negocjacje, zaopatrzenie, organizacja, często też tematy ksiegowe czy kadrowe, co w połączeniu z ogromem zadań i z oczekiwaniami innych sprawia, że jest to cholernie niewdzieczna robota, zwykle kiepsko płatna, w pakiecie z durnymi stereotypami, jak ten właśnie.

Comments are closed.