Sygnały o niedziałających biletomatach rzeszowskiej komunikacji dostajemy regularnie. W sobotę otrzymaliśmy kolejny.
W sobotę, 25 stycznia, przed godziną 10:00 próbowałem zapłacić kartą na przystanku „Piłsudskiego Urząd Wojewódzki” – opcja „zapłać gotówką” była niedostępna. Karty nie udało się wyciągnąć, bo utknęła w czytniku (była tylko na PIN) – karta została zastrzeżona.
Reklamacje i awarie biletomatu można składać jedynie od poniedziałku do piątku. W związku z tym, po co widnieje numer telefonu, jeśli można takie sprawy załatwiać tylko w dni robocze? Przecież w weekendy też ludzie korzystają z autobusów MPK i biletomatów.
Takie sytuacje z biletomatami zdarzają się dosyć często. To wymaga odpowiedniej reakcji.
Tomasz, Czytelnik Rzeszów News (nazwisko do wiadomości redakcji)
redakcja@rzeszow-news.pl
Reklama