Zdjęcie: materiały prasowe
Reklama

Nowe marki sprawiły, że Centrum Handlowe Plaza Rzeszów odwiedza coraz więcej klientów. To wzrost nienotowany od 2015 roku. 

Keen Property Managment, zarządca Plazy, w ostatnim czasie sprawił, że do jednego z najstarszych i najdłużej istniejących na rzeszowskim rynku centrów handlowych dołączają nowi najemcy. W czerwcu uruchomiono salon sieci Sinsay (I piętro, ok. 1000 m kw.).

Empik powrócił

Pod koniec tegorocznych wakacji w Plazie otwarto nowy salon Empik. Empik wrócił po kilkuletniej przerwie. Znana sieć od razu zdecydowała się na minimum pięcioletnią współpracę z Plazą. Nowoczesny salon na parterze centrum zajmuje blisko 250 m kw. 

Wcześniej, w lutym, w Plazie otwarte nowe salony Toys Box oraz TEXAS Club, a jeszcze wcześniej modernizację przeszedł Rossmann. Z ostatnich badań, które dotyczyły odwiedzin Plazy, wynika, że w sierpniu centrum zanotowało 30-procentowy wzrost klientów.  

– Nasze starania są dobrze odbierane przez klientów – uważa Radosław Jamrozik, dyrektor rzeszowskiej Plazy. I zapewnia, że Plaza przestrzega wszystkich aktualnie obowiązujących wytycznych sanitarno-epidemiologicznych.

– Przez cały czas trwania pandemii wypracowaliśmy wiele rozwiązań, starając się zapewnić klientom bezpieczne zakupy. W zależności od bieżącej sytuacji, luzujemy lub wprowadzamy odpowiednie rozwiązania – dodaje Jamrozik.

CH Plaza Rzeszów

Na dwóch piętrach Plazy jest ponad 70 lokali handlowych i punktów usługowych, m.in. klub CityFit, Medicover Stomatologia, Decathlon oraz sklepy Sizeer, 50Style, Yaya, Quiosque, Smyk, ToysBox, Deichmann, CCC, Wojas, Martes Sport, Sephora, Rossmann czy Hebe.

Plaza jest połączona z hipermarketem E. Leclerc. Klienci mogą korzystać z ponad 1400 bezpłatnych miejsc parkingowych.

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: