Zdjęcie: Tomasz Modras / Rzeszów News

Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę świątecznych ciężarówek mieszkańcom polskich miast. Wystartowało głosowanie, za sprawą, którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości. 

Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Coli, to znak, że święta coraz bliżej. To również zapowiedź trasy kultowych pojazdów, odwiedzających wybrane polskie miasta z mocą świątecznych atrakcji.

Kultowe ciężarówki Coca-Coli w reklamie po raz pierwszy pojawiły się w 1995 roku. Ich trasa od kilku lat przenosi magię z ekranów telewizorów do wybranych polskich miast, budzi za każdym razem niezapomniane emocje i gromadzi tłumy.

Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków, by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili,
że znane ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitały także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40 proc. z aż 1,5 miliona oddanych głosów.

Ogromne zaangażowanie internautów sprawiło, że w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać mieszkańcom wpływ na miejsca odwiedzin tych wyjątkowych pojazdów. Po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.

18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Coli wystartowało głosowanie. Zainteresowanie akcją po raz kolejny jest ogromne. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 tys. głosów.

Aby zagłosować, wystarczy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Coli. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap. Poznamy 10 finałowych miejscowości. 6 grudnia, spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta. Ciężarówki odwiedzą je tuż przed świętami, kolejno: 17, 19 i 21 grudnia.

Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami (zwycięstwo przypadnie każdemu z nich).

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama