Zdjęcie: Piotr Woroniec jr / Rzeszów News

Od poniedziałku 24 stycznia do 28 lutego Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta częściowo będą pracować zdalnie.

Zdalna praca administracji publicznej jest efektem rozporządzenia Rady Ministrów z 21 stycznia w sprawie ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z piątą falą koronawirusa. Od 24 stycznia do 28 lutego urzędnicy będą częściowo pracować zdalnie. Mieszkańcy wciąż będą obsługiwani z zachowaniem reżimu sanitarnego.

– Wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin – poinformowała w niedzielę Marzena Kłeczek-Krawiec, rzecznik prezydenta Rzeszowa. 

Urząd Miasta w Rzeszowie, ze względów bezpieczeństwa, zachęca jednak do zdalnego kontaktu z urzędem, telefonicznie, e-mailowo lub poprzez platformę ePUAP. Jeżeli macie sprawy, które wymagają obecności w urzędzie lub jednostkach organizacyjnych, zadzwońcie wcześniej lub napiszcie maila, by umówić się na konkretny termin wizyty. 

– wykaz telefonów – TUTAJ

– opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych – TUTAJ

– wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP – TUTAJ

To samo rozporządzenie przewiduje też, że od 27 stycznia w aptekach będzie można za darmo wykonać test na koronawirusa. 

(ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

NAPISZ KOMENTARZ:
Reklama