Reklama

W ciągu dwóch pierwszych tygodni przedsprzedaży nowego etapu budowy projektu Dzielnica Parkowa nabywców znalazło prawie 20 proc. mieszkań. Deweloper zaznacza, że to duży sukces.   

 

Budynki oznaczone przez dewelopera numerami 5 i 6 trafiły do sprzedaży niespełna dwa tygodnie dni temu.

Zachętą do zakupu lokali była specjalna oferta cenowa, którą promowało hasło: „W przedsprzedaży 25 000 zł taniej!”.

Warto się spieszyć

Akcja promocyjna skończyła się 26 października br. Okazało się, że warto się spieszyć z podejmowaniem decyzji odnośnie zakupu mieszkania w tym projekcie.

Według informacji, które udostępnił deweloper blisko 20 proc. mieszkań w nowym etapie budowy sprzedało się w zaledwie dwa tygodnie. Zarządzający projektem oczekiwali pozytywnego odbioru. Ale tak dobre rezultaty były nawet dla nich zaskoczeniem.

Wynika to zapewne z tego, że część budynków postawiliśmy i sprzedaliśmy już wcześniej – podkreślają przedstawiciele dewelopera. Kupujący mogą dzięki temu sprawdzić niejako “na żywo” standard, który oferują nasze budynki.

– Wyniki sprzedaży mogą też być powiązane z naszym podejściem do całej infrastruktury osiedla – dodaje przedstawiciel dewelopera. 

Wszystko na miejscu

Dzielnica Parkowa ma już własny żłobek, piekarnię, kawiarnię, sklep spożywczy, a nawet przychodnię. W ten sposób wkrótce pojawią się tam wszystkie najpotrzebniejsze usługi,
których oczekują mieszkańcy współczesnych osiedli. Deweloper twierdzi, że pracuje nad tym, aby Dzielnica Parkowa stała się najwygodniejszym osiedlem w Rzeszowie.

Blisko 20 proc. sprzedanych mieszkań w tak krótkim czasie to – według zarządzających projektem – ogromny sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku mieszkaniowym w Rzeszowie. 

Pomogła akcja promocyjna, ale przedstawiciele dewelopera podkreślają również, że sprzedają lokale, których umiejscowienie, jakość wykonania, jak i sama koncepcja osiedla, stanowią bardzo atrakcyjną ofertę.

Więcej informacji na: www.DzielnicaParkowa.pl 

Kontakt z Dzielnicą Parkową: 782 005 005. 

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: