Business, On The Move, Mobility.
Reklama

„Biznes is biznes” mawiają. A co zrobić, aby ten biznes był udany? Jak go wypromować? Na co uważać oraz jak wykorzystać potencjał, którym drzemie w każdym z nas? Na te pytania spróbuje odpowiedzieć sześciu prelegentów podczas czwartkowego wydarzenia #E-biznes festiwal w Rzeszowie.

[Not a valid template]

 

#E-biznes festiwal to projekt skierowany zarówno do osób pracujących jak i studentów chcących poznać bliżej świat internetu. To inicjatywa Fundacji Studenckie Forum Business Centre Club, która promuje przedsiębiorczość i przybliża świat biznesu.

– Tematyka wystąpień jest różnorodna, począwszy od aplikacji mobilnych, przez sklepy internetowe – jak założyć i jak dalej tworzyć, po komunikację, kampanie reklamowe – mówi Aneta Bęben, z biura organizatorów festiwalu.

Podczas #E-biznes festiwal wystąpi sześćiu prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą.

Będzie dr Tomasz Hermaniuk, właściciel formy Nextep, adiunkt w katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim, trener biznesu. Będzie opowiadał o osiąganiu celów i planowaniu biznesu.

Patryk Buczyński – odpowiedzialny za analitykę oraz rozwój kampanii efektywnościowych w agencji interaktywnej FEB, wyjaśni, czym są klisze w marketingu internetowym.

Kolejnymi prelegentami będą Ireneusz Standler – creative director w agencji reklamowej Green Fly, który zdradzi jak współcześnie można działać w sieci; Grzegorz Hajduk – właściciel agencji marketingowej One Voice Marketing Communications opowie z kolei o tym, jak rozpocząć komunikację marketingową.

Z kolei Łukasz Bukowiec, trener specjalizujący się w branży e-commerce, wyjaśni, jak otworzyć sklep internetowy.

Swoją wiedzą podzieli się również podczas #E-biznes festiwal Dariusz Kopyto – startuper, który opowie, jak zrobić, żeby zarobić oraz jedyna kobieta – Adriana Kuś – kierownik projektów emarketingowych w Ideo Force. Wyjaśni ona na przykładzie trzech historii, jak osiągnąć sukces przy dobrze wykorzystanym potencjale.

– #E-biznes festiwal to wydarzenie o potężnej dawce emocji, darmowych informacji niezbędnych, by zaistnieć w wirtualnym świecie oraz możliwość spotkania ludzi z branży, dlatego warto przyjść i posłuchać  – dodaje Aneta Bęben.

Prelekcje odbędą się w czwartek (20 października) Estradzie Caffe (ul. Rynek 26) od godz. 17:00 do 21:00. Wstęp bezpłatny. Całemu wydarzeniu patronuje Rzeszów News.

(jg)

PROGRAM

17:00-17:10 – wprowadzenie, dr Tomasz Hermaniuk;

17:10-17:40  – Dariusz Kopytko – „SartUP – jak to zrobić, żeby zarobić?”;

17:40-19:10 – Łukasz Bukowiec – „E-sklep w praktyce – czyli jak stworzyć własny sklep internetowy i dlaczego to w cale nie jest trudne”;

19:10-19:40 – Adriana Kuś – „Niestandardowe kampanie marketingowe – 3 historie o sukcesie i dobrze wykorzystanym potencjale;

19:40-20:20 – dr Grzegorz Hajduk – „Komunikacja marketingowa jednym głosem – od czego zacząć?;

20:20-20:40 – Ireneusz Stadler – „Opowiem Wam historię” oparte na faktach współczesne sposoby działania w sieci;

20:40-21:00 – Patryk Buczyński – „Półprawdy krzywdzą. O kliszach w marketingu internetowym

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama