Polska sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z influencerami z Rzeszowa – Hello Yogi.
Para Hello Yogi odwiedziła palarnię Etno Cafe we Wrocławiu i wzięła udział w warsztatach kawowych. Influencerzy rozmawiali z doświadczonymi roasterami i specjalistami od kawy, zgłębiając tajniki procesu palenia ziaren oraz tworzenia unikalnych mieszanek.
– Z przyjemnością otworzyliśmy nasze drzwi dla Wiktorii i Kamila. Ich zainteresowanie światem kawy i pasja do odkrywania nowych smaków pozwoliły nam stworzyć ziarna o wyjątkowym profilu smakowym, które charakteryzują się przyjemnym balansem pomiędzy słodyczą a intensywnością – mówi Karol Przesmycki, trener baristów w Etno Cafe.
Hello Yogi – czyli Wiktoria Majcher i Kamil Goral – to jedna z najpopularniejszych par na polskojęzycznym TikToku – ich kanał obserwuje ponad 860 tys. osób. Popularność zdobyli dzięki nagrywaniu filmów i kursów z zakresu jogi. Dziś dzielą się także zabawnymi historiami z życia codziennego. Podcast „Glow Up”, prowadzony przez Wiktorię, utrzymuje się również w rankingu najpopularniejszych podcastów na Spotify w Polsce.
Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi zawiera wyselekcjonowane ziarna z Indonezji i Brazylii. Smak nowych ziaren tworzą aromaty kakao, orzechów pekan i śliwki. Kawa będzie dostępna w ekologicznych opakowaniach 250 g, które ozdobione są wizerunkiem Sisi – szczeniaka rasy Golden Retriever, który kilka tygodni temu zamieszkał z Hello Yogi.
Za koordynację współpracy pomiędzy marką a influencerami odpowiada inna wrocławska firma GetHero, która umożliwia tworzenie produktów influencerskich w ramach projektu The Hero Hub.
– Już po kilku pierwszych rozmowach podskórnie czuliśmy, że ten projekt ma duże szanse na sukces. Kawa z palarni Etno Cafe to w końcu jeden z wrocławskich powodów do dumy, a twórcy kanału Hello Yogi od razu zasypali nas swoimi pomysłami i inspiracjami – mówi Zuzanna Jędrzejewska-Rudnicka, menedżer w The Hero Hub.
– Wizyta we Wrocławiu i spotkania z kawowymi ekspertami pozwoliły im zamknąć w paczce kawy dokładnie to, co kochają, a dzięki otwartości marki mogli też stworzyć własny projekt opakowania. Mamy więc poczucie, że oddajemy w ręce miłośników kawy mieszankę, która zostanie w ich pamięci na długo – dodaje Jędrzejewska-Rudnicka.
Wprowadzeniu produktu będą towarzyszyć działania promocyjne – m.in. ekspozycja materiałów promocyjnych w kawiarniach Etno Cafe, współpraca z innymi influencerami oraz kampania marketingowa online. Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi i Etno Cafe jest dostępna w sklepie internetowym Etno Cafe.
(pol)
redakcja@rzeszow-news.pl