#LudzieRzeszowskiej to nowy projekt Galerii Rzeszów angażujący lokalną społeczność, w tym osoby znane i cenione w Rzeszowie, twórców i influencerów. W charakterze ambasadorów galerii występują również klienci, którzy identyfikują się z hasłem kampanii #LudzieRzeszowskiej.
Projekt opiera się na najnowszych trendach, które wskazują, że galerie handlowe są obecnie postrzegane jako galerie społecznościowe a nie jako obiekty handlowe – zaznaczają przedstawiciele Galerii Rzeszów.
– Postawiliśmy na „lokalny patriotyzm”, angażując w akcję naszych klientów oraz osobistości ze świata sportu, kultury, mody i mediów, które działają na rzecz promocji naszego miasta i utożsamiają się z Galerią Rzeszów – dodają przedstawiciele Galerii.
Jako pierwszy do kampanii zaproszony został Krzysztof Ignaczak, wybitny Siatkarz, złoty medalista Mistrzostw Świata, honorowy Obywatel miasta Rzeszowa, obecnie Prezes Klubu Asseco Resovii Rzeszów.
Do akcji włączył się również Kornel Pieńko – zawodowy aktor występujący na deskach rzeszowskich teatrów, założyciel Akademii Aktorskiej ARTYSTA, w której kształci młodych rzeszowskich aktorów.
Na zaproszenie Galerii Rzeszów odpowiedziała również znana w Rzeszowie rodzina Gromadzkich, na czele z seniorką rodu Barbarą Gromadzką, która – jako matka ósemki dzieci i nauczycielka z zawodu – znajduje czas na organizację licznych wydarzeń modowych. W kampanii wystąpiła w towarzystwie swoich utalentowanych dzieci: Huberta – modela i muzyka, finalisty programu TVN Top Model, Wojciecha – Mistera Podkarpacia 2019, Katarzyny – śpiewaczki sopranowej, Julianny – studentki Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu oraz najmłodszych dzieci.
Młode pokolenie Ambasadorów Galerii Rzeszów reprezentuje Agata Koman – błyskotliwa rzeszowska influencerka, prężnie działająca w social mediach.
Galeria Rzeszów projektem #LudzieRzeszowskiej chce zbliżyć się do mieszkańców miasta, bo to oni tworzą to miejsce, znają je i są jego najlepszymi ambasadorami. Dlatego w kampanii wystąpili również stali bywalcy Galerii Rzeszów, m.in. Róża i Mikołaj – najmłodsi uczestnicy akcji.
Akcja widoczna jest już teraz na bilbordach i plakatach w całym Rzeszowie. Wkrótce dołączą do nich spoty radiowe w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Kolejnym etapem projektu będzie casting w Galerii Rzeszów. Twórcy akcji będą poszukiwać wśród klientów ciekawych i nietuzinkowych #LudziRzeszowskiej. We wrześniu zostanie również zorganizowany konkurs na Facebooku i Instagramie Galerii Rzeszów zachęcający do publikowania zdjęć z hashtagiem#LudzieRzeszowskiej przez osoby z Rzeszowa i całego regionu, które utożsamiają się z miastem i Galerią Rzeszów.