Zdjęcie: Grzegorz Bukała / Urząd Miasta Rzeszowa

Bez wychodzenia z domu, mieszkańcy Rzeszowa mogą załatwić urzędowe sprawy. Umożliwia to „Mobilny Urzędnik”.

To nowa usługa w ofercie Urzędu Miasta Rzeszowa. Dzięki niej, załatwisz urzędowe sprawy bez wychodzenia z domu. Pracownik urzędu dostarczy potrzebne druki urzędowe, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie niezbędne dokumenty, a następnie zarejestruje je w urzędzie.

– Jeżeli sprawa tego wymaga, urzędnik dostarczy także np. wydaną decyzję w prowadzonej sprawie – wyjaśnia Bartosz Gubernat z Kancelarii Prezydenta Rzeszowa. Wszelkie dokumenty wymagane do dołączenia w danej sprawie trzeba mieć jednak u siebie w domu.

Z „Mobilnego Urzędnika” mogą korzystać głównie seniorzy oraz osoby, które z powodu niepełnosprawności nie mogą samodzielnie dotrzeć do urzędu. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zadzwonić na Infolinię Urzędu Miasta Rzeszowa, tel. 1 77 88 99 00.

Mobilną pomoc mogą zgłosić członkowie rodziny lub opiekun, od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:30. Można też wysłać maila: mobilny.urzednik@erzeszow.pl, krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, podać swoje dane, adres oraz numer telefonu do kontaktu.

Bądź na bieżąco.

Rzeszów News - Google NewsObserwuj nas na Google News!

„Mobilny Urzędnik” pomoże w załatwieniu różnych spraw: od złożenia wniosku i wydania Ogólnopolskiej Karty Seniora, przez pomoc dla przedsiębiorców, po kwestie dotyczące wymiany i wydawania dowodu osobistego.

„Mobilny Urzędnik” przyjeżdża do mieszkańców w środy i czwartki, od godz. 9:00 do 14:00. Urzędnicy spotykają się z mieszkańcem w najbliższym dniu, w którym dostępny jest wolny termin. Obsługa mieszkańców jest bezpłatna.

Z pomocy „Mobilnego Urzędnika” mieszkańcy korzystają głównie przy wymianie dowodu osobistego. Ostatnio zgłoszenie dotyczyło złożenia deklaracji o wysokości opłaty za śmieci.

oprac. (ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama