Fot. Materiały KSW. Na zdjęciu Mamed Chalidow

Droga do sukcesu w sporcie, współczesny wizerunek sportowca, fenomen MMA, model biznesowy KSW – to niektóre tematy, którą pojawią się podczas paneli dyskusyjnych w trakcie I Konferencji Marketingu Sportowego w najbliższą środę (21 czerwca) w G2A Arena w Jasionce. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Udział w I Konferencji Marketingu Sportowego potwierdzili wybitni specjaliści – menedżerowie, trenerzy i zawodnicy – od lat związani ze światem sportu, chętni podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w kwestiach zorientowanych na kreowanie marki sportowca oraz działania marketingowe w MMA.

– Droga do sukcesu w sporcie, trening mentalny, współczesny wizerunek sportowca, wpływ sponsoringu na wyniki sportowe, fenomen MMA, model biznesowy KSW – oto niektóre z tematów, które pojawią się w ramach paneli dyskusyjnych.

Podczas środowej konferencji jej paneliści będą starali się też odpowiedzieć na pytania, czy w dobie komercjalizacji sportu osiągnięcia sportowe bronią się same, czy świadome kreowanie wizerunku sportowca jest dzisiaj koniecznością.  

Będzie również mowa o budowie współpracy na linii sponsor-zawodnik, aby maksymalizować korzyści obu stron, a także o tym, jak przenieść wydarzenie sportowe z hotelowej restauracji na Stadion Narodowy, a kameralną galę dla kilkudziesięciu pasjonatów przekształcić w wielomilionowy biznes.

Konferencja odbędzie się w podrzeszowskiej G2A Arena w Jasionce. W pierwszym panelu głos zabiorą współtwórcy sukcesu Asseco Resovii Rzeszów – były trener Andrzej Kowal oraz przyjmujący drużyny Olieg Achrem.

Wystąpi także Piotr Majcher, trener rzeszowskiego klubu Millenium Judo, wychowawca wielu medalistów i reprezentantów kraju, oraz Roman Paszke, żeglarz morski, kapitan jachtowy i konstruktor jachtów Roman Paszke.

W drugiej odsłonie konferencji, dedykowanej mieszanym sportom walki, G2A Arena będzie gościć założyciela i współwłaściciela KSW, Macieja Kawulskiego, właściciela MMA Cartel Pawła Kowalika oraz rzeszowskiego zawodnika MMA, Szymona Bajora.

– Ufamy, że pierwsza edycja konferencji o marketingu w sporcie stanie się obiecującą inicjatywą, pozwalającą zbudować przestrzeń dla cyklicznych wydarzeń sportowych w wyjątkowym otoczeniu G2A Areny – poinformował Mateusz Mazurek z G2A Arena w Jasionce.

Konferencja rozpocznie się o godz. 13:30 i potrwa do 15:10. Udział w niej jest bezpłatny, ale trzeba się zarejestrować za pośrednictwem strony konferencja-sportmarketing.pl

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama