Zdjęcie: Materiały organizatorów
Reklama

7 mln wyświetleń – taki będzie minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii, promującej podkarpacką ofertę turystyczną. To pierwsza akcja o takim rozmiarze, promująca unikatowe piękno regionu z perspektywy obiektywu.

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią pod hasłem
“Podkarpackie Pełne Zachwytów”. Ma ona dotrzeć do pasjonatów fotografii, rodzin z dziećmi, a przede wszystkim do mamy. 

– Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny, to one decydują gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT. – To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – dodaje.

Celem kampanii jest ukazanie Podkarpacia jako idealnego kierunku do wypoczynku z rodziną. Drugie założenie, to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji
turystycznych naszego województwa, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi wspaniałymi zdjęciami z wakacji – to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych miejsc, które są blisko natury i tradycji. Taki komunikat ma nieść kampania „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”.

Zakłada ona ukazanie Podkarpacia jako najbardziej fotogenicznego regionu w Polsce, gdzie można zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie.

Kampania zakłada szereg różnorodnych działań. We wtorek, 30 kwietnia, ruszył konkurs fotograficzny „Podkarpackie. Pełne Zachwytów”, w którym wziąć może udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na podkarpackie.travel/pelnezachwytow.

Prace oceniać będzie jury, którego szeregi zasilą wybitni fotografowie: związany z magazynem National Geographic Marek Arcimowicz oraz zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.

Dla uczestników konkursu przewidziano cenne nagrody, m.in. aparat bezlusterkowy Sony 7 wraz z akcesoriami. W każdy wtorek na profilu FB @podkarpackie.travel będą publikowane posty z poradnikiem, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna do kampanii „Podkarpackie. Pełne Zachwytów” zaangażowała blogerów parentingowych, twórców bloga OCZEKUJAC.PL, którzy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie ok. 30 wpisów.

W kampanię będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 tysięcy. Kampania potrwa końca listopada br., którą zamknie wyjątkowa publikacja “Album Pełen Zachwytów”.

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: