Zdjęcie: Ryszard Kocaj ./ IP Cliniq
Reklama

„Prawdziwe piękno to estetyka, ale także radość, spełnienie, akceptacja, poczucie bycia w harmonii ze wszystkim co nas otacza” – mówi Edyta Dedek, dyrektor rzeszowskiego Instytutu Piękna IP Cliniq. To ona jest pomysłodawcą kampanii “Świadomi Piękna”.

Do projektu zaproszono znanych mieszkańców Podkarpacia – ludzi atrakcyjnych nie tylko fizycznie, ale także swoją pracą sprawiający, że rzeczywistość wokół staje się piękniejsza. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej, z której fotografie zdobią kalendarz na 2019 rok.

Całkowity koszt ze sprzedaży kalendarza (25 zł) zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia „Rzeszowski Klub Amazonek” i wesprze kobiety zmagające się z nowotworem piersi w różnym stadium. “Chcemy wspierać kobiety, które z powodu choroby utraciły na moment poczucie własnej wartości” – podkreśla Edyta Dedek.

Akcję wsparli m.in. rzeszowska projektantka Basia Olearka, aktorka Teatru im. W. Siemaszkowej Dagny Cipora, akrobaci Delfina Przyszłowska i Bartosz Bijoś, malarz Sylwester Stabryła oraz inspicjentka “Siemaszkowej” Karolina Dańczyszyn. 

Kalendarze dostępne są w placówkach Centrum Medycznego Medyk na całym Podkarpaciu oraz w recepcji IP Cliniq przy al. Rejtana 53 w Rzeszowie. 

 

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ:

13 KOMENTARZE

  1. Ktoś chciał dobrze ale jak widać nieudolna robota. Widać że ktoś to robił na odwal się chcąc tylko zrobić i odhaczyć. Czytając poniższe komentarze stwierdzam jedno, fotograf robił co mógł, zwłaszcza w przypadku Pani Sierpnia która wygląda trochę jak Michael Jackson po nieudanej operacji plastycznej oraz Pani Listopad której spojrzenie mówi za siebie. IP niech zmieni agencję z której korzysta bo forma promocji oraz jej wykonanie to kompletna żenada.

    P.S
    Kolega ma rację, kto normalny wypuszcza kalendarz w lutym i chce jeszcze za niego 25 zł ( cena nieźle wywindowana ).

  2. Szczerze, te zdjecia wygladają bardziej na reklame bielizny lub hotelu ktory nas zacheca do spedzenia w nim nocy we dwoje. Zdjecia w bieliznie mogą być dobre ale jest to jednak cieżki temat i łatwo przekroczyć granice dobrego smaku. Myśle że jak na taka akcje to zabraklo tutaj pomyslu, zrozumienia tematu i problemu..brakuje subtelnosci. Miejsce, sceneria nie przemyślane przez co wyszla erotyka ale w slabym wydaniu. Atrakcyjne kobiety i mezczyzni w tandetnej aranzacji.

  3. A kto takie badziewie sobie powiesi na ścianie? To kicz. Kicz i jeszcze raz kicz. Plastikowe wieszaki i nadmuchani faceci.

  4. Wtrącę i ja swoje 3 grosze. Jak dla mnie Kalendarz pt: “Świadomi Piękna 2019” wygląda raczej na reklamę rzeszowskiego Instytutu Piękna IP Cliniq (gdyby nie tekst artykułu, w życiu nie skumałbym, że wspiera on “kobiety, które z powodu choroby utraciły na moment (na moment? tzn. na ile? na 5, 10 minut???) poczucie własnej wartości”).

    Co do samych zdjęć: znam wiele prac p. Ryszarda Kocaja – głównie muzycznych, koncertowych i uważam, że są bardzo dobre i profesjonalne (na wielu z nich (koncertach znaczy) byłem też i uważam, że świetnie oddają one klimat, co wcale nie jest łatwe i nie każdemu się to udaje) ale te powyżej jak dla mnie (laika) wyglądają nienaturalnie, wręcz sztucznie (szczególnie marzec i listopad). Być może tak zażyczył sobie zleceniodawca? (klient płaci – klient wymaga) tego nie wiem, niemniej jednak nie powiesiłbym ich (bez złośliwości!) nawet w garażu.

    Kolejna sprawa: Ktoś wcześniej zwrócił uwagę na zdanie: “Całkowity koszt ze sprzedaży kalendarza (25 zł) …” – o co chodzi? Też nie mam pojęcia.

    Przede wszystkim jednak: Kto reklamuje kalendarz w lutym? O tej porze większość kalendarzy można kupić po naprawdę okazyjnych cenach.

  5. Masz rację. Zdjęcia są okropne, niesmaczne, całkowicie bez klimatu, bez smaku. Plastik fantastik, który nijak ma się do samego zamysłu. Podsumowując: pomysł dobry, wykonanie tandetne

  6. Idea piękna, wykonanie…pozwolę sobie przemilczeć. Jest wielu fotografów POTRAFIĄCYCH robić sensualne “bieliźniane” zdjęcia nie idąc w dosłowność a w kierunku sztuki. Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to zachęcam aby kupił ten kalendarz, powiesił na ścianie w swoim pokoju i wytrzymał miesiąc ze zdjęciem chociażby tej pani leżącej na łóżku, z zadartą nogą i materiałem prześmiesznie osłaniającym jej krocze. Ma-sa-kra…

  7. Cel szczytny. warty rozpropagowania, ale wykonie jak to zwykle w Rz-N do niczego.
    Piszecie:
    “Całkowity koszt ze sprzedaży kalendarza (25 zł) …”
    Wiecie jaka jest różnica między zyskiem a kosztem?

  8. Szanowny Panie racja – prawie takie same jak te Panie w tkzw “Świerszczykach” przywożonych w latach 70- tych z zachodu
    No ale ładniejsze i prepitety na wysokim poziomie –
    No na pewno nie są chore a są zdrowe jak łanie ;
    Nawet nie wyglądają aby w tym no MEDYKU – miały jakieś zabiegi no chyba z piłką na materacu ; O !

  9. Jak się nie zgadzasz to znaczy ze nie zrozumiałeś przesłania bo jesteś za głupi – typowa śpiewka …ja w inny sposób dostrzegam pięknego ludzkiego ciała niż w erotycznej bieliźnie na tle pomiętej pościeli w lozku…

  10. Do pana Ryszarda Kocaja autora zdjęć – rozumiem że dziś bez PS się nie da :), ale czy grudniowa dziewczyna nie jest tym cudownym narzędziem kompletnie zniekształcona?
    Która strona jej talii jest prawdziwa – lewa czy prawa?

  11. Chyba ktoś nie zrozumiał przesłania – kalendarz ukazuje piękno ciała ludzkiego. A fundusze pozyskane idą na stowarzyszenie 😉 Gdzie tu porno jak to zdjęcia w bieliźnie?

  12. Zdjęcia jak z magazynu porno przesłaniające piękny cel czyli pomoc chorym. Oczy skupione na goliźnie, hipokryzja pełna para, nie udawajmy ze tu chodzi o chore kobiety.?

Comments are closed.