Zdjęcie: Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Reklama

Koszmarne skutki zderzenia renault z volkswagenem golfem na drodze ekspresowej S19 w podrzeszowskiej Stobiernej. Zginęły dwie osoby.

Jak poinformował Adam Szeląg, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie, do wypadku doszło w piątek około godz. 10:40. Ze wstępnych ustaleń funkcjonariuszy wynika, że kierowca renault scenic jechał w kierunku Lublina.

– Z nieznanych przyczyn stracił panowanie nad samochodem, przejechał przez wysepkę rozdzielającą jezdnie, uderzył w znak drogowy i wjechał na przeciwny pas ruchu. Tam zderzył się z jadącym w kierunku Rzeszowa, kierującym volkswagenem golfem – relacjonuje Adam Szeląg. 

W wypadku na miejscu zginęli obaj kierowcy. Na razie policjanci ustalili personalia jednego z nich – kierowcy VW. To 47-letni mieszkaniec powiatu niżańskiego. Ciężko ranny został również podróżujący golfem ok. 10-letni chłopiec. Przewieziono go do szpitala w Rzeszowie.

Po wypadku przez kilka godzin całkowicie była zablokowana trasa S19 w kierunku Rzeszowa. Ok. godz. 13:30 przywrócono pełny ruch w kierunku Lublina. Utrudnienia na S19 zakończyły się przed 17:00. 

Okoliczności wypadku ustalają policjanci rzeszowskiej drogówki.

(ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ:

15 KOMENTARZE

  1. Wypadek był raczej na wysokości Trzebuski, czyli bliżej węzła Sokołów Młp. Droga S19 Sokołów Młp.-Jasionka to droga wybudowana w systemie 2+1 bez barierek rozdzielających przeciwne kierunki jazdy, czyli mamy dwa pasy w jednym kierunku oraz jeden w przeciwnym kierunku i tak na zmianę co kilka kilometrów. Według mnie to jest głównym problemem tej drogi, ponieważ w przypadku, gdy w jednym kierunku jazdy mamy dwa pasy ruchu wszyscy nagle wyprzedzają wolniej jadące auta i pędzą z maksymalną prędkością bo za chwilę kończy się znów pas lewy i muszą zdążyć zjechać na pas prawy a ten prawy pas jest pełen aut i brak chętnych kierowców do wpuszczania pomiędzy auta tych wyprzedzających. To powoduje, że wszyscy nagle hamują bo mamy znów już tylko jeden pas i znów na tym jednym pasie są auta jadące wolniej, czyli auta jadące jeden za drugim wtedy ten kto nie zdąży zjechać na pas prawy w lukę pomiędzy auta albo nagle hamuje awaryjnie na pasie lewym albo zaskoczony taką sytuacją jedzie na wprost z dużą prędkością przez wysepkę niszcząc znaki na wysepce i niestety wjeżdża na powierzchnię wyłączoną z ruchu zatrzymują się na niej lub panikując wjeżdża zaskoczony sytuacją na pas przeciwny. Jeśli ma szczęście i ten pas jest pusty to tylko ma uszkodzone auto a jeśli nie to właśnie może dojść do zderzenia z innym kierującym.

  2. Kierowcy nie potrafią poruszać się po drogach szybkiego ruchu, niestety taka jest prawda. Czy to ekspresówka, autostrada czy wystarczy kawałek drogi z trzema pasami ruchu,dzieją się cyrki! Możemy narzekać że pasy nie odgrodzone albo pasy zanikające, a co z autostradą?? tam nie ma wysepek ani kończących się pasów a ile wypadków, wszyscy o nich czytamy. Część kierowców jeździ po tych drogach WYJĄTKOWO ślamazarnie prowokując do brawury innych kierowców i mamy co mamy.

  3. To nie projektant, do GDDKiA zdecydowała, że taki przekrój S19 będzie na tym odcinku, niestety, było to do przewidzenia, że wcześniej czy później ktoś zgodnie na tej drodze…

  4. Za duzo tych tragicznych wypadków w których giną niewinni. Koniecznie juz czas najwyższy aby wprowadzic wszędzie odcinkowe pomiary predkosci. One powinny obowiązywać na kazdej drodze. Ludzie są zbyt głupi i niestety dopuki mają możliwość jeździć za szybko doputy bedą to robić. Policja tego nie upilnuje… Olbrzymia tragedia dla chłopca i rodziny. Jak mu teraz wytłumaczyć ze już nigdy ojca nie zobaczy… ***

  5. W Kraczkowej też ile było śmiertelnych wypadków, odgrodzili betonowymi barierami aż do Łańcuta.
    Na s19 należy zrobić to samo.

  6. Taka tragedia była jedynie kwestią czasu. Ten odcinek S-19 to jakiś bubel, a nazywanie go drogą ekspresową to kpina. Jak można zbudować drogę z trzema pasami ruchu, bez bariery rozdzielającej, nazwać ją drogą ekspresową i dopuścić prędkość maksymalną 100 km/h?

  7. Bezwzględnie oba pasy powinny byc odgrodzone botonowymi barierami , nie dziwmy się takich mamy projektantów ( w dużej wiekszosci) ktorzy nie mają wyobraźni, na papierze wszystko wygląda super poza przewidywaniami z zycia wzietymi.Niestety inwestor wyklada kase i wymaga tak potem wygladaja nasze drogi budynki…..ma byc tanio!

  8. co za DEBIL ZAPROJEKTOWAŁ TĄ PSEUDO S19, a NASTĘPNY IDIOTA z GDDIK zezwolił na użytkowanie tego bubla drogowego,powinni odpowiadać za kazdy wypadek na tej drodze

Comments are closed.