Zdjęcie: Sebastian Fiedorek / Rzeszów News
Reklama

Kupiłeś/kupiłaś bilet 90-dniowy, 180-dniowy lub semestralny, a nie korzystasz z miejskich autobusów przez lockdown? Złóż wniosek do zwrot kosztów. 

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie po raz kolejny po wprowadzeniu małego lockdownu przez rząd, znów postanowił zwrócić pieniądze za kupionebilety okresowe.

Aby odzyskać pieniądze, należy wypełnić wniosek (dostępny TUTAJ) i przesłać go do 30 listopada na adres: ZTM Rzeszów ul. Trembeckiego 3; 35-234 Rzeszów, bądź e-mail: ebilet@ztm.erzeszow.pl. Ważne – wniosek musi być opatrzony własnoręcznym podpisem.

O zwrot poniesionych kosztów mogą się ubiegać, którzy kupili bilety: 90-dniowy sieciowy imienny, 180-dniowy sieciowy imienny; imienny semestralny studencki oraz imienny semestralny uczniowski, które kupiono do 17 października.

“Częściowy zwrot kwoty za niewykorzystany czas zakupionego biletu okresowego będzie liczony proporcjonalnie do stopnia jego wykorzystania. Zwrot będzie naliczany za okres od następnego dnia roboczego po przesłaniu do nas poprawnie wypełnionego i podpisanego wniosku do końca okresu ważności biletu” – wyjaśnia ZTM.

ZTM zapowiada, że złożone wnioski “będą systematycznie rozpatrywane”, prosi o cierpliwość i wyrozumiałość, czas rozpatrzenia reklamacji może być wydłużony. 

(jg)

redakcja@rzeszow-news.pl 

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: