Firma bukmacherska ForBET została nowym sponsorem rzeszowskich żużlowców. Umowę ze Stalą Rzeszów podpisała na nadchodzący sezon.
W piątek (7 kwietnia) wystartowała Nice I Liga Żużlowa. Sezon zainaugurowali żużlowcy Stali Rzeszów, którzy zmierzyli się z Euro Finannse Polonią Piła. Niestety, rozpoczęli od porażki u siebie – 42:47.
Na dzień przed rozpoczęciem pierwszoligowych rozgrywek Stal Rzeszów pozyskała nowego sponsora – polską firmę bukmacherską ForBET, która wcześniej została także sponsorem Włókniarza Vitroszlif Crossfit Częstochowa.
Umowa z rzeszowską drużyną została podpisana na sezon 2017, trwający od kwietnia do października. Obie strony nie ujawniają szczegółów kontraktu. Wiadomo, że klub otrzymywać będzie ustaloną stałą kwotę oraz stawkę uzależnioną od ilości kibiców Stali Rzeszów, którzy zostaną klientami firmy oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać.
Wkrótce na witrynie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani Stali mogli będą rejestrować się na stronie sponsora.
– „Czarny sport” od zawsze fascynował ogromną rzeszę ludzi w naszym kraju. Warkot motorów i zapach metanolu – to jest właśnie żużel. Promowanie takiego sportu to szlachetna inicjatywa, w którą warto się angażować. Postanowiliśmy rozpocząć współpracę ze Stalą Rzeszów, drużyną o wieloletniej tradycji, posiadającą licznych i wiernych kibiców – powiedział Robert Grzeszczyk, prezes ForBET.
– Wierzymy, że nasze wsparcie przyczyni się do dalszego rozwoju klubu i pomoże osiągać wyniki, na które czekają wszyscy kibice – dodaje Grzeszczyk.
Pozyskanie nowego, silnego sponsora jest bardzo ważne dla rzeszowskiej drużyny. Andrzej Łabudzki, prezes spółki Speedway Stal Rzeszów, twierdzi, że będzie to dodatkowa motywacja dla żużlowców.
– Chcemy, by Stal znów wróciła na należne jej miejsce w Ekstralidze i właśnie umowa z ForBET ma pomóc nam w realizacji tego celu. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy mogli świętować wiele sukcesów indywidualnych i drużynowych – dodaje Łabudzki.
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich ForBET pojawią się na stadionowych banerach, w parku maszyn oraz w programach meczowych i social mediach klubu.
– Chcemy razem z naszymi sportowcami świętować sukcesy i awanse, a kiedy tego potrzeba wspierać ich w walce o wyznaczone cele – tłumaczy Piotr Sienkiewicz, dyrektor ds. marketingu ForBET.
(kaw)
redakcja@rzeszow-news.pl