Masz firmę i chcesz ją bardziej promować w internecie? Świetnie się składa, bo w okolicach Rzeszowa w najbliższy weekend odbędzie się szkolenie, które rozjaśni wiele tajemnic związanych z Facebookiem, Instagramem czy YouTube.
Posiadasz własny biznes i zastanawiasz się nad tym, jak zaistnieć w mediach społecznościowy, o których nie bez przyczyny mówi się, że jak cię w nich nie ma, to nie żyjesz? Jeśli tak, to nadarza się właśnie świetna okazja, aby w tym zakresie nieco podszkolić.
O czym mowa? O szkoleniu „Media społecznościowe lokalnej firmie”, które w dniach 16-17 grudnia (sobota/niedziela) w podrzeszowskiej Trzcianie poprowadzi Anna Petynia, właścicielka i założycielka Agencji Kreatywnej AjPi Media. Prowadząca jest dziennikarzem, recenzentem teatralnym, animatorem kultury, a przede wszystkim PR-owcem i pasjonatką marketingu internetowego.
Szkolenie będzie miało charakter praktyczno-teoretyczny, dzięki czemu będzie można przejść od razu od teorii do działania. Kurs jest dla osób, zajmujących się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, studentów i osób, które chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Zajęcia odbędą się w niewielkiej, maksymalnie 15-osobowej grupie, co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników.
W programie kursu znajdziemy takie zagadnienia jak: „Facebook – najpopularniejsze medium społecznościowe i jego możliwości”, „Video i transmisje na żywo”, „Facebook ADS – czy warto płacić Facebook’owi za zasięgi?”, „Instagram. Nowe możliwości popularnej aplikacji”, „Strona www/blog. Jak je wykorzystać w budowaniu marki”, czy „Youtube. Video marketing”.
Kurs obejmuje 16 godzin zajęć praktyczno-teoretycznych, obiad, przerwy kawowe, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe przesłane na e-mail.
Szkolenie odbędzie się w Trzcianie (Trzciana 148). Są jeszcze wolne miejsca. Osoby zainteresowane zgłoszenia mogą przesłać na adres: biuro@ajpimedia.pl. Udział w szkoleniu jest płatny, kosztuje 600 zł.
(jg)
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I
1. Wprowadzenie do tematyki mediów społecznościowych.
2. Facebook – najpopularniejsze medium społecznościowe i jego możliwości.
3. Sposoby budowania społeczności na Facebook’u.
4. Wydarzenia/Grupy – jak wykorzystać je w promowaniu treningów personalnych/klubu fitness?
5. Video i transmisje na żywo.
6. Facebook ADS – czy warto płacić Facebook’owi za zasięgi?
Dzień II
1. Instagram. Nowe możliwości popularnej aplikacji.
2. Snapchat. Komunikator, czy coś więcej?
3. Youtube. Video marketing.
4. Strona www/blog. Jak je wykorzystać w budowaniu marki.
5. Zajęcia praktyczne, podsumowanie szkolenia.
redakcja@rzeszow-news.pl