Zdjęcie: Youtube.com / Sony Music India
Reklama

Już prawie 22 mln odsłon ma trailer indyjskiego filmu „Mersal”, który wiosną był kręcony m.in. w Jasionce i Rzeszowie. Ekipa filmowa była zachwycona naszym miastem.  

W maju indyjska ekipa filmowa z Tamil Nadu odwiedziła trzy polskie miasta –  Poznań, Gdańsk oraz Rzeszów. Zdjęcia do wielkiej produkcji zatytułowanej „Mersal” były kręcone w G2A Arenie w Jasionce oraz w rzeszowskich ogrodach bernardyńskich.  

„Mersal” to opowieść o naukowcu, który przemierza Indie i Europę w poszukiwaniu szczepionki, która ma uratować jego naród przed zagładą. Dialogi odgrywane są w języku tamilskim. Odtwórcą głównej roli jest bardzo popularny aktor Joseph Vijay Chandrasekhar, nazywany „indyjskim Bradem Pittem”. Zgodnie z bollywoodzkim standardem, w filmie nie mogło zabraknąć scen tanecznych.

W G2A Arenie odgrywana była scena konferencji z udziałem głównego bohatera, w której uczestniczy 700 osób. Zdjęcia w Jasionce kręcono cztery dni.  

– Filmowa konferencja odbywa się w  Paryżu – wyjaśnia Marcin Andruchów z Domu Produkcyjnego „Muchias Gracias” z Warszawy – firmy,  której przypadła rola producenta liniowego (podmiotu, który organizuje produkcję dla firmy z innego kraju).

W Rzeszowie natomiast odegrano krótki epizod fabularny, który był kręcony w ogrodach bernardyńskich. Zdjęcia kręcono jeden dzień. 

– Podczas kręcenia zdjęć w Jasionce i Rzeszowie panowała bardzo sprawna organizacja. Świetnie układała nam się współpraca z G2A Areną, oraz z władzami miasta Rzeszowa, które nam pomagały i wspierały, za co chcemy serdecznie podziękować – mówi Marcin Andruchów.

Producent przyznaje także, że również sam Rzeszów zrobił bardzo pozytywne wrażenie na indyjskiej ekipie. – Hindusi spacerowali po Rynku, smakowała im kuchnia, byli zadowoleni z bazy noclegowej – dodaje.  

Premiera filmu „Mersal” jest planowana na październik. Najpierw zostanie on pokazany na jednym z indyjskich festiwali, a później trafi do kin. To największa indyjska produkcja, która była kręcona w Polsce.

21 września w serwisie YouTube został opublikowany oficjalny trailer filmu. Do tej pory miał on już prawie 22 mln wyświetleń. W zwiastunie pojawia się także G2A Arena.

(mo)

Reklama