Reklama

W Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót pojawiły się urządzenia służące badaniu satysfakcji klienta – HappyOrNot. Jest ono w tej chwili w rzeszowskim Biurze przy ul. 8 Marca 6.

HappyOrNot to mobilne urządzenia instalowane w Biurach Obsługi Klienta. System jest prosty: klient odpowiada anonimowo na pytanie: „Czy jesteś zadowolony z obsługi?” naciskając odpowiedni przycisk – emotikonkę, czyli „buźkę” służącą do wyrażania emocji m.in. na telefonach i tabletach.

Do wyboru są cztery: bardzo szczęśliwa, szczęśliwa, średnio zadowolona i niezadowolona. Wybierając właściwą klient może szybko i skutecznie ocenić poziom obsługi.

– PGE Obrót traktuje klienta jak partnera, dlatego tak bardzo ważna jest dla nas wiedza o poziomie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas usług. System HappyOrNot pozwala nam go poznać w czasie jednej wizyty w Biurze Obsługi Klienta. To bardzo ważne, jeśli chce się reagować natychmiast. To nasz cel – mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót.

Zgromadzone przez HappyOrNot dane są dostępne już na drugi dzień w formie raportu, dzięki czemu na bieżąco można analizować poziom zadowolenia z obsługi. Urządzenia HappyOrNot znajdują się w 12 Biurach Obsługi Klienta, jednak co miesiąc zmieniają swoją lokalizację.

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: