Reklama

Ładowarka solarna do komórek czy podgrzewacz do kubków zasilany z portu USB – to jedno z wielu nowych gadżetów promocyjnych Rzeszowa, zaproponowanych przez agencję reklamowa CzART.

[Not a valid template]

 

Niedawno agencja przedstawiła radnym zaktualizowaną strategię markę Rzeszowa na lata 2014-2020. Hasło „Stolica Innowacji” nadal ma obowiązywać.

– Dotychczasowy pomysł na promocję Rzeszowa się sprawdził. Gwałtowna zmiana w stosunku do obranej drogi sprzed kilku lat byłaby zaprzepaszczeniem tego, co udało się do tej pory osiągnąć. Kreowanie marki, zwłaszcza marki miasta to proces długofalowy. Z naszej analizy popartej badaniami wynika, że Rzeszów może stać się Stolicą Innowacji. Dzisiaj jest postrzegane jako miasto czyste, bezpieczne i zadbane. Czy innowacyjne? Marka wymaga silnego pozycjonowania, ale wiemy jak to zrealizować – podkreślał Michał Dobrowolski z agencji reklamowej CzART.

Według autorów strategii, by innowacyjność Rzeszowa była bardziej widoczna potrzebna jest np. zmiana gadżetów promocyjnych. W dokumencie zaproponowano by były to m.in. ładowarka solarna do komórek czy podgrzewacz do kubków zasilany z portu USB. Dolinę Lotniczą mają promować gadżety w kształcie samolotu, chodzi tu m.in. o spinacze biurowe czy pendrive’y.

Materiały promocyjne powinny być przygotowywane również w języku angielskim, niemieckim, francuskim, ukraińskim i chińskim. Zaproponowano również zmianę kolorystyki materiałów promocyjnych. Pomarańcz nadal ma być kolorem wiodącym, jednak do niego zaproponowano inne barwy: szary-stalowy ma się kojarzyć z biznesem, zielony z turystyką, a granat z urzędem.

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: