Zdjęcie: Materiały prasowe

Usługę szybkiego druku Arcus Kyocera Zeccer uruchomiono na lotnisku w podrzeszowskiej Jasionce. Mogą z niej korzystać pasażerowie portu. 

W Punkcie Obsługi Pasażerów lotniska w Jasionce otwarto samoobsługowe stanowisko do drukowania, zainstalowano tam urządzenie KYOCERA ECOSYS P3045dn. Można wysłać dokumenty załączone w e-mailu na adres drukarki, a system zajmuje się pozostałymi elementami procesu.

Wydruk można również zlecić za pomocą darmowej aplikacji pobieranej na urządzenie mobilne Android lub ze strony zeccer.pl. Cały proces przesyłania dokumentów do drukarki jest szyfrowany, a pliki usuwane po wydrukowaniu. Za wydruki można zapłacić kartą płatniczą lub kredytową, płatnościami on-line, SMS-em, czy Blik-iem.

Czas wydruku pierwszej strony jest krótki, wynosi 5,9 sekundy. – Samoobsługowy druk jest potrzebny, nowoczesny i wygodny nie tylko dla podróżujących, ale dla wszystkich, którzy nie widzą potrzeby posiadania własnego sprzętu drukującego – mówi Michał Gembal, dyrektor marketingu Grupy Arcus.

Wydrukowanie jednej strony kosztuje złotówkę. 

Marcin Kołacz z lotniska w Jasionce twierdzi, że samoobsługowe stanowisko do drukowania dokumentów to kolejne udogodnienie dla pasażerów, jakie port wprowadził w ostatnim czasie. W Jasionce wcześniej uruchomiono m.in. strefę parkowania Kiss&Fly, wózki dla dzieci w gate-ach, kąciki zabaw dla dzieci, czy budkę telefoniczną z darmowymi połączeniami.

Jasionka jest drugim lotniskiem w Polsce, które wprowadziło usługę druku Arcus Kyocera Zeccer. – Jesteśmy przekonani, że również to udogodnienie zostanie dobrze odebrane przez pasażerów odwiedzających nasze lotnisko – dodaje Marcin Kołacz.

Zdjęcie: Materiały prasowe

Opr. (ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama