Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie przy ul. Witolda 32 rozpoczął nowy rozdział w swojej historii – w nowym miejscu i z nową aranżacją. Teraz placówka jest dostępna dla klientów w parku handlowym, w sąsiedztwie sklepów i punktów usługowych.
Z usług banku, w funkcjonalnej i nowoczesnej przestrzeni, będą mogli korzystać zarówno mieszkańcy okolicznych osiedli: Matysówka, Słocina, Chmielnik, Kraczkowa, jak i klienci z innych rzeszowskich dzielnic. Dojazd możliwy jest zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem – przy oddziale znajduje się duży i wygodny parking. Placówka znajduje się na parterze, co jest szczególnie ważne dla osób z niepełnosprawnościami, starszych oraz rodziców z małymi dziećmi. to nowoczesne wnętrze i nowa formuła działania placówki.
Nowa odsłona oddziału 8 w Rzeszowie to nowoczesne wnętrze i nowa formuła działania placówki
– Dotychczas, w oddziale w poprzedniej lokalizacji, oferowaliśmy obsługę klientom indywidualnym, natomiast w nowym miejscu otworzymy się wkrótce na klientów bankowości osobistej, a w niedalekiej przyszłości do oddziału będziemy mogli zaprosić klientów zainteresowanych kredytem mieszkaniowym – podkreśla Jan Karwański, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Lublinie.
Za tymi wielkimi zmianami stoi oczywiście profesjonalny zespół: dyrektor placówki oraz doradcy klienta indywidualnego, bankowości osobistej oraz bankowości hipotecznej. Zależy nam, by lokalna społeczność mogła korzystać z bankowych usług w swojej okolicy, wskazuje Jan Karwański.
Doradcy PKO Banku Polskiego do oddziału w nowej siedzibie zapraszają dotychczasowych i nowych klientów
Nowoczesna aranżacja z elementami drewna, zieleni, stanowiska obsługi klienta indywidualnego, pokoje spotkań, stanowisko internetowe, kącik dla dzieci oraz dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu tworzą otoczenie przyjazne klientowi. Kameralna atmosfera podkreślona została regionalną fototapetą. To zdjęcie Bieszczad na jednej ze ścian co stanowi ukłon w stronę mieszkańców Podkarpacia.
– Zależy nam na dobrej atmosferze w oddziale, ale również na tym, aby obsługa klientów, którzy już nam zaufali i którzy do nas dołączą, była na wysokim poziomie – tłumaczy Jan Karwański.
Nowoczesne cyfrowe rozwiązania
W nowej lokalizacji klienci mają do dyspozycji nowoczesne cyfrowe rozwiązania, dzięki którym wiele bankowych czynności mogą wykonać samodzielnie lub w asyście doradców na ekranach dotykowych albo wykorzystując swoje smartfony.
– Pomimo znacznego postępu technologicznego w ostatnich latach oddziały w dalszym ciągu pełnią strategiczną rolę w budowaniu tożsamości i marki największego polskiego banku wśród klientów – mówi Sylwia Sadowska, dyrektor Biura Rozwoju i Optymalizacji Sieci w PKO Banku Polskim.
Dlatego bank zmienia się w całej Polsce. Oddział 8 w Rzeszowie jest w ostatnim czasie kolejnym zmodernizowanym oddziałem PKO Banku Polskiego. Stał się nowoczesną placówką bankową, która może być wzorcowym przykładem tego jak obsługiwać klienta XXI wieku.
Komfort i dyskrecja
Sylwia Sadowska zaznacza, że na atrakcyjnej, nowoczesnej, wygodnej, pozbawionej barier przestrzeni bank koncentruje się na tym, aby zapewnić klientom komfort i dyskrecję prowadzenia dialogu z bankiem. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje, proste czynności takie jak: zlecenie przelewu, sprawdzenie salda, czy historii rachunku. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się lub poznawać kolejne nowe funkcje serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO, i tym samym – ze wsparciem pracowników banku – podnosić swoje cyfrowe kompetencje.
Eleganckie stanowiska obsługi wyposażone w ekrany klienta pozwalają na wykonanie większości operacji ekologicznie – z podpisem w formie cyfrowej, bez zużywania papieru. Kameralne pokoje spotkań zapewniają dyskrecje przy dłuższych rozmowach o bardziej skomplikowanych produktach bankowych. Klienci ceniący czas mają do dyspozycji wiele urządzeń samoobsługowych: 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wspomniane stanowisko internetowe.
Rozwiązania samoobsługowe
PKO Bank Polski zachęca swoich klientów do korzystania również z innych rozwiązań samoobsługowych. Wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniach należących do banku (bankomat czy wpłatomat) z konta prowadzonego przez PKO Bank Polski, klient nie zapłaci prowizji.
Sieć urządzeń to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! – to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób można zapłacić za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy.
Usługi bankowości elektronicznej
Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej dostępnych w serwisie internetowym iPKO (m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu.
Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie.
Doradcy online
Każdy kto chce porozmawiać online z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.
Wszyscy klienci są dla największego polskiego banku ważni – od najmłodszych po seniorów. Rzeszowskim doradcom zależy, aby PKO Bank Polski pozostał pierwszym wyborem dla mieszkańców okolicy oddziału 8 w ich mieście – zapraszają więc do nowo otwartej placówki, oferując profesjonalną obsługę i doradztwo, oraz służąc wsparciem tym, którzy chcą skorzystać z urządzeń samoobsługowych oraz cyfrowych kanałów banku.