Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie przy ul. Witolda 32 rozpoczął nowy rozdział w swojej historii – w nowym miejscu i z nową aranżacją. Teraz placówka jest dostępna dla klientów w parku handlowym, w sąsiedztwie sklepów i punktów usługowych.
Z usług banku, w funkcjonalnej i nowoczesnej przestrzeni, będą mogli korzystać zarówno mieszkańcy okolicznych osiedli: Matysówka, Słocina, Chmielnik, Kraczkowa, jak i klienci z innych rzeszowskich dzielnic. Dojazd możliwy jest zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem – przy oddziale znajduje się duży i wygodny parking. Placówka znajduje się na parterze, co jest szczególnie ważne dla osób z niepełnosprawnościami, starszych oraz rodziców z małymi dziećmi. to nowoczesne wnętrze i nowa formuła działania placówki.
Nowa odsłona oddziału 8 w Rzeszowie to nowoczesne wnętrze i nowa formuła działania placówki
– Dotychczas, w oddziale w poprzedniej lokalizacji, oferowaliśmy obsługę klientom indywidualnym, natomiast w nowym miejscu otworzymy się wkrótce na klientów bankowości osobistej, a w niedalekiej przyszłości do oddziału będziemy mogli zaprosić klientów zainteresowanych kredytem mieszkaniowym – podkreśla Jan Karwański, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego w Lublinie.
Za tymi wielkimi zmianami stoi oczywiście profesjonalny zespół: dyrektor placówki oraz doradcy klienta indywidualnego, bankowości osobistej oraz bankowości hipotecznej. Zależy nam, by lokalna społeczność mogła korzystać z bankowych usług w swojej okolicy, wskazuje Jan Karwański.
Doradcy PKO Banku Polskiego do oddziału w nowej siedzibie zapraszają dotychczasowych i nowych klientów
Nowoczesna aranżacja z elementami drewna, zieleni, stanowiska obsługi klienta indywidualnego, pokoje spotkań, stanowisko internetowe, kącik dla dzieci oraz dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu tworzą otoczenie przyjazne klientowi. Kameralna atmosfera podkreślona została regionalną fototapetą. To zdjęcie Bieszczad na jednej ze ścian co stanowi ukłon w stronę mieszkańców Podkarpacia.
– Zależy nam na dobrej atmosferze w oddziale, ale również na tym, aby obsługa klientów, którzy już nam zaufali i którzy do nas dołączą, była na wysokim poziomie – tłumaczy Jan Karwański.
Nowoczesne cyfrowe rozwiązania
W nowej lokalizacji klienci mają do dyspozycji nowoczesne cyfrowe rozwiązania, dzięki którym wiele bankowych czynności mogą wykonać samodzielnie lub w asyście doradców na ekranach dotykowych albo wykorzystując swoje smartfony.
– Pomimo znacznego postępu technologicznego w ostatnich latach oddziały w dalszym ciągu pełnią strategiczną rolę w budowaniu tożsamości i marki największego polskiego banku wśród klientów – mówi Sylwia Sadowska, dyrektor Biura Rozwoju i Optymalizacji Sieci w PKO Banku Polskim.
Dlatego bank zmienia się w całej Polsce. Oddział 8 w Rzeszowie jest w ostatnim czasie kolejnym zmodernizowanym oddziałem PKO Banku Polskiego. Stał się nowoczesną placówką bankową, która może być wzorcowym przykładem tego jak obsługiwać klienta XXI wieku.
Bądź na bieżąco.
Obserwuj nas na Google News!Komfort i dyskrecja
Sylwia Sadowska zaznacza, że na atrakcyjnej, nowoczesnej, wygodnej, pozbawionej barier przestrzeni bank koncentruje się na tym, aby zapewnić klientom komfort i dyskrecję prowadzenia dialogu z bankiem. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje, proste czynności takie jak: zlecenie przelewu, sprawdzenie salda, czy historii rachunku. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się lub poznawać kolejne nowe funkcje serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO, i tym samym – ze wsparciem pracowników banku – podnosić swoje cyfrowe kompetencje.
Eleganckie stanowiska obsługi wyposażone w ekrany klienta pozwalają na wykonanie większości operacji ekologicznie – z podpisem w formie cyfrowej, bez zużywania papieru. Kameralne pokoje spotkań zapewniają dyskrecje przy dłuższych rozmowach o bardziej skomplikowanych produktach bankowych. Klienci ceniący czas mają do dyspozycji wiele urządzeń samoobsługowych: 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wspomniane stanowisko internetowe.
Rozwiązania samoobsługowe
PKO Bank Polski zachęca swoich klientów do korzystania również z innych rozwiązań samoobsługowych. Wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniach należących do banku (bankomat czy wpłatomat) z konta prowadzonego przez PKO Bank Polski, klient nie zapłaci prowizji.
Sieć urządzeń to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! – to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób można zapłacić za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy.
Usługi bankowości elektronicznej
Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej dostępnych w serwisie internetowym iPKO (m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu.
Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie.
Doradcy online
Każdy kto chce porozmawiać online z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.
Wszyscy klienci są dla największego polskiego banku ważni – od najmłodszych po seniorów. Rzeszowskim doradcom zależy, aby PKO Bank Polski pozostał pierwszym wyborem dla mieszkańców okolicy oddziału 8 w ich mieście – zapraszają więc do nowo otwartej placówki, oferując profesjonalną obsługę i doradztwo, oraz służąc wsparciem tym, którzy chcą skorzystać z urządzeń samoobsługowych oraz cyfrowych kanałów banku.