Zdjęcie: PKP PLK
Reklama

Siedem linii autobusów obsługiwanych przez rzeszowskie MPK od poniedziałku będzie jeździło zmienionymi trasami. Utrudnienia potrwają do niedzieli.

Utrudnienia na al. Wyzwolenia mają związek z rozpoczętą modernizacją stacji kolejowej Rzeszów Główny. Jednym z elementów inwestycji jest stworzenie nowego przystanku Rzeszów Zachodni właśnie nad al. Wyzwolenia. A to oznacza, że tamtejszy wiadukt trzeba przebudować.

Warszawska firma Intop, która jest wykonawcą inwestycji, rozpoczęła pierwsze prace związane z przebudową wiaduktu.

Od poniedziałku (13 sierpnia) do niedzieli (19 sierpnia) kierowcy muszą spodziewać się utrudnień w ruchu. W tych dniach od godz. 23:00 do 4:00 al. Wyzwolenia będzie całkowicie zamknięta na odcinku od ul. Przy Torze do ronda Koby. O szczegółach pisaliśmy TUTAJ

Przebudowa wiaduktu będzie miała też wpływ na rozkład jazdy autobusów miejskich, obsługiwanych przez MPK. Linie 9, 13, 18, 25, 26, 55, N1 od 24:00 do 4:00 będą jeździły przygotowanymi objazdami. Będą obowiązywać wszystkie przystanki.

Linia nr 9:

– w kierunku Olbrachta: do Witosa Jednostka Wojskowa trasą bez zmian, następnie Krakowska / Sportowa – Piłsudskiego – Marszałkowska – Lubelska szpital i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Staroniwskiej: do Lubelska kościół trasą bez zmian, następnie Lubelska lecznica – Marszałkowska – Piłsudskiego – Krakowska osiedle i dalej trasą bez zmian,

Linia nr 13:

– w kierunku Niepodległości/Lwowskiej: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Krakowska / Sportowa i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Mikołajczyka: do Piłsudskiego Ameryka trasą bez zmian, następnie Piłsudskiego U. Marszałkowski – Krakowska – Okulickiego / Zwierzyniecka dalej trasą bez zmian,

Linia nr 18:

– w kierunku Łukasiewicza: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Krakowska – Piłsudskiego U. Marszałkowski i dalej trasą bez zmian,
w kierunku Obr. Poczty Gdańskiej/Miłocińskiej: do Cieplińskiego trasą bez zmian, następnie Piłsudskiego U. Marszałkowski – Krakowska – Okulickiego / Zwierzyniecka dalej trasą bez zmian,

Linia nr 25:

– w kierunku Cienistej: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Krakowska / Sportowa i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Kalinowej: do Piłsudskiego Ameryka trasą bez zmian, następnie Piłsudskiego U. Marszałkowski – Krakowska – Okulickiego / Zwierzyniecka dalej trasą bez zmian,

Linia nr 26:

– w kierunku Cienistej: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Krakowska – Piłsudskiego U. Marszałkowski i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Krakowskiej: do Cieplińskiego trasą bez zmian, następnie Piłsudskiego U. Marszałkowski – Krakowska – Okulickiego / Zwierzyniecka dalej trasą bez zmian,

Linia nr 55:

– w kierunku Bardowskiego: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Krakowska / Sportowa i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Technologicznej: do Piłsudskiego Ameryka trasą bez zmian, następnie Piłsudskiego U. Marszałkowski – Krakowska – Okulickiego / Zwierzyniecka dalej trasą bez zmian,

Linia nr N1:

– w kierunku Łukasiewicza: do Wyzwolenia kościół trasą bez zmian, następnie Okulickiego / Wyzwolenia – Piłsudskiego – Marszałkowska – Lubelska szpital
i dalej trasą bez zmian,

– w kierunku Obr. Poczty Gdańskiej/Miłocińskiej: do Lubelska kościół trasą bez zmian, następnie Lubelska lecznica – Marszałkowska – Piłsudskiego – Krakowska  – Okulickiego / Zwierzyniecka i dalej trasą bez zmian.

(jg)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

9 KOMENTARZE

  1. A czy miasto zdecyduje się na budowę drogi,przydłużenie ul.Okulickiego na północ do ul. Miłocińskiej obok zakładów gazowniczych.Teren pod drogę miasto od 30 lat zablokowało nawet ustawiono sygnalizacje tylko że z tego nie mieszkańcy ale znajomi ,, królika,korzystają bo dostali w użytkowanie.Wyjazd z ul.Osmeckiego do ul.Wyzwolenia jest bardzo niebezpieczny warto aby zapytać w wydziale ruch drogowego ile już było wypadków w tym miejscu.Czy musi dość do większej tragedii aby coś zrobić z tym niebezpiecznym wyjazdem.

  2. Gdyby nie wycofano przetargu a dokładnie nie unieważniono tego przetrargu to może realizowany była by już inwestycja połączenia ul.Warszawskiej (z wiaduktem nad torami) do ronada, wezła komunikacyjnego na ul.Miłocińskiej powyżej Suponu.Co prawda przeatrg sie odbył ale został unieważniony bo nie wygrała ta spółka projektowa która miała wygrać.Po prostu zaproponwała za wysoką cenę za projekt zdecydowanie więcej niż spółka z Rzeszowa która co prawda wygrała przetarg ale i tak przetarg unieważnił były dyrektor spółki MZD.Mało tego na najbliższj sesji RM złożony został wniosek o wycofanie środków finansowych na ten przetarg i opracowanie koncepcji.Spółka która wygrała przetarg bo zaproponowała najniższa cenę była chyba dla decydentów albo dla dyrektora mało wiarygodna.Ale ta sama spółka projektowa wygrała inny przetarg i dodatkowo konkurs na najlepiej zaprojektowana obwodnicę Krosna.

  3. “13” powinna na tej objazdowej (nota bene swojej starej trasie) trasie już i w dzień pozostać, bo z Okulickiego i Krakowskiej nie ma żadnego połączenia z Targową/Szopena, a na al. Wyzwolenia i Mikołajczyka można skierować pustą teraz na Lubelskiej linię 37.

Comments are closed.