„Rzeszowski” – nowa marka odzieżowa i przedmiotów [ZDJĘCIA]

– Jest pewne niezwykłe miasto, z bardzo bogatą i często niedocenianą historią, wieloma nieodkrytymi jeszcze tajemnicami, wspaniałymi ludźmi, bardzo uporządkowane i przyjazne. Tym miastem jest Rzeszów – tak uważają twórcy marki regionalnej RZESZOWSKI, która powstała z zafascynowania tematyką miasta Rzeszowa oraz powiatu rzeszowskiego, historią, ludźmi, symboliką oraz różnymi wydarzeniami.

 

Twierdzą również, że często kupujemy koszulki, bluzy lub inne przedmioty użytkowe powielone tysiące, dziesiątki tysięcy razy; wyprodukowane w Chinach czy Tajwanie, jednocześnie płacąc za nie dużą cenę z uwagi na logotyp jakiejś znanej, zagranicznej marki. Jednak to wcale nie oznacza, że produkty te są jakościowo lepsze od tych wyprodukowanych u nas – w Polsce lub że ich przekaz ma jakąś silniejszą, indywidualną wymowę, lepszą niż nasze regionalne, tak bliskie naszym sercom i codziennemu życiu symbole.

Dlatego stworzyli markę regionalną RZESZOWSKI, wydawaną na świetnych jakościowo materiałach, czego przykładem może być odzież odzwierciedlająca poziomem standardy odzieży patriotycznej.

Sama marka stanowi znakomitą okazję do promocji wszystkiego co jest związane z ziemią rzeszowską, miejsc, tradycji oraz regionalnej kultury. Nie brakuje w niej również odnośników do spraw aktualnych czy humorystycznych elementów wzornictwa graficznego.

– RZESZOWSKI – marka regionalna, to wspaniałe uzupełnienie pozytywnego wizerunku dla Miasta Rzeszowa, marka przede wszystkim użytkowa, ale również pamiątkowa i to na bardzo wysokim poziomie. Myślę, że w perspektywie czasu wiele stolic innych województw pozazdrości nam własnej, tak bogatej i rozbudowanej marki regionalnej – mówi Krzysztof Mosiężny, prezes Agencji Prasowo Reklamowej Mosiężny Media, wydawca marki.

Bądź na bieżąco.

Rzeszów News - Google NewsObserwuj nas na Google News!

– Marka regionalna RZESZOWSKI dodatkowo obejmie tematyką swoich przedmiotów również gminy powiatu rzeszowskiego. Jednocześnie jesteśmy cały czas otwarci na współpracę samorządem miasta oraz wszystkimi przedsiębiorcami, którzy zechcą mieć naszą markę u siebie – dodaje Mosiężny.

Warto podkreślić, że wszystkie wzory graficzne marki są limitowane, co oznacza, że dany wzór występuje w określonej ilości egzemplarzy koszulek, bluz, czy przedmiotów użytkowych, co jest sygnowane odpowiednim certyfikatem z numerem kolekcji otrzymywanym przy każdym zakupie.

Poszczególne przedmioty tworzone w ramach marki RZESZOWSKI sygnowane są logiem oraz herbarzem marki, co ma podkreślić ich unikalność. Twórcy marki już pracują nad nowymi kolekcjami i zachęcają do odwiedzania swojej strony. Markę RZESZOWSKI można znaleźć w internecie pod adresem www.rzeszowski.sklep.pl

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama