Jacy jesteśmy? Jak smakujemy? Jakie mamy zabytki? Czym się możemy pochwalić? – Facebook to przede wszystkim kampania wizerunkowa, to nasza twarz – mówią urzędnicy od marszałka. Urząd otworzył kolejny obcojęzyczny profil  na Facebooku – „Podkarpackie – offener Raum”.

To kolejny profil, po włoskim – „Regione Podkarpackie – spazio aperte” i angielskim „Podkarpackie Region – infinite possibilities”.

– Doświadczenie pokazuje nam, że niemieccy turyści bardzo lubią nasz region i chętnie go odwiedzają, nawet wirtualnie – mówi Izabela Fac z Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie.

Bądź na bieżąco.

Rzeszów News - Google NewsObserwuj nas na Google News!

Ten profil będzie prowadzony podobnie jak włoski. Niemieckich turystów bardziej interesują kulinaria, architektura drewniana i przyroda. Facebookowe profile aktualizowane i prowadzone są przez pracowników Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego. Fac przyznaje, że prowadzenie takich profili na Facebooku, to praktycznie praca od podstaw.

– Sami szukamy kontaktów, to my wychodzimy do ludzi i badamy rynek. Zależy nam na tym, by te profile były odwiedzane, nie tylko przez Polaków mieszkających za granicą. Facebook to kampania wizerunkowa Podkarpacia, a „Podkarpackie – offener Raum”, to nasza „twarz” na tym portalu – dodaje Izabela Fac.

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama