Zdjęcie: Maciej Brzana / Rzeszów News

Tydzień bez POP Trembeckiego w Rzeszowie. Zarząd Transportu Miejskiego zamyka jeden z punktów obsługi pasażerów na siedem dni. Mieszkańcy muszą korzystać z alternatywnych lokalizacji lub aplikacji mobilnych. Gdzie załatwisz swoje sprawy związane z komunikacją miejską?

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie poinformował o czasowym zamknięciu jednego z punktów obsługi. Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Trembeckiego 3 nie będzie działał od 8 do 14 kwietnia. Dotyczy to zarówno pokoju nr 16, gdzie można kupić bilety, jak i kasy windykacyjnej w pokoju nr 12.

Gdzie załatwisz sprawy w czasie zamknięcia POP Trembeckiego?

Mieszkańcy Rzeszowa mogą korzystać z pięciu innych punktów obsługi pasażerów rozmieszczonych w różnych częściach miasta. Punkt przy ul. Towarnickiego 7 działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30. Z kolei POP przy placu Lisa Kuli 20 jest czynny w dni robocze od 10:00 do 19:30, a także w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10:00 do 14:30.

Pasażerowie mogą też skorzystać z punktu przy ul. Targowej 1, który działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:30. Alternatywą są również punkty w galeriach handlowych – zarówno w Galerii Nowy Świat przy ul. Krakowskiej 20, jak i w Millenium Hall przy ul. Kopisto 1 można załatwić sprawy od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-17:30.

Alternatywne sposoby zakupu biletów w Rzeszowie

Zarząd Transportu Miejskiego przypomina też o innych możliwościach zakupu biletów, bez konieczności wizyty w punkcie obsługi. Pasażerowie mogą płacić zbliżeniowo bezpośrednio w kasownikach za pomocą karty płatniczej, telefonu czy zegarka.

Do dyspozycji mieszkańców jest też kilka aplikacji mobilnych, które umożliwiają zakup biletu na telefon:

  • E-bilet Rzeszów
  • SkyCash
  • moBILET
  • GoPay
  • zbiletem.pl

We wszystkich tych aplikacjach można zapłacić kartą płatniczą lub przelewem internetowym.

Czytaj więcej:

Parkingowy horror przy szpitalu. Osoby na wózkach nie mogą wysiąść z autobusów

Reklama