Jesteś pasażerem miejskich autobusów? Chcesz załatwić sprawę w Zarządzie Transportu Miejskiego w Rzeszowie? W pierwszej kolejności wykorzystaj telefon, maila lub platformę ePUAP.
W związku z dużym wzrostem zakażeń koronawirusem w Polsce w ostatnich tygodniach, we wtorek ZTM Rzeszów zaapelował do pasażerów, by z ZTM kontaktowali się przede wszystkim zdalnie.
Ci, którzy chcą kupić bilet lub bądź opłacić „mandat” za jazdę bez biletu mogą korzystać jednego z Punktów Obsługi Podróżnych:
ul. Lisa Kuli 20
– od poniedziałku do piątku od 10:00 do 19:30;
– w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10:00 do 14:30;
– w niedziele i święta nieczynny;
ul. Grottgera 22
– od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:30;
– w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10:00 do 14:30;
– w niedziele i święta nieczynny;
– ul. Targowa 1 (wyłącznie w dniach 31 marca – 9 kwietnia)
– od poniedziałku do piątku od 7:00 do 14:30;
– w soboty, niedziele i święta nieczynny.
POP-y w galeriach handlowych Nowy Świat i Plaza od 31 marca do 10 kwietnia br. będą nieczynne. POP przy ul. Towarnickiego 7 (Dworzec Lokalny – kasa) jest nieczynny do odwołania. Od 29 marca POP przy ul. Trembeckiego 3 sprzedaje tylko hurtowo bilety.
Z uwagi na przypadające 3 kwietnia br. święto wszystkie POP-y będą nieczynne.
ZTM prosi o zachowanie szczególnych środków ostrożności, stosowanie się do informacji pracowników, zachowanie przynajmniej 2 metrów odległości od siebie. ZTM prosi, by przy płaceniu za bilety w POP-ach korzystać z karty płatniczej.
ZTM zachęca również do korzystania ze sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe, e-portmonetka), aplikacji: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay, strony zbiletem.pl, biletomatów na przystankach i w autobusach oraz kasownikach.
(ram)
redakcja@rzeszow-news.pl