Zdjęcie: Piotr Woroniec jr / Rzeszów News
Reklama

Od najbliższej środy (31 marca) Urząd Miasta w Rzeszowie będzie osobiście obsługiwał mieszkańców pod warunkiem, że wizytę uzgodnią wcześniej przez telefon lub internet. 

W piątek ratusz zaapelował, by mieszkańcy, zanim wybiorą się załatawiać urzędowe sprawy, zadzwonili wcześniej do poszczególnych wydziałów lub na spotkanie umówili się przez internet. Wiele spraw można też załatawiać bez wychodzenia z domu.  

Apel jest spowodowany pogarszającą się sytuacją epidemiczną w Polsce. Liczba nowych zakażeń koronawirusem jest coraz większa. W poniedziałek ratusz poinformował o ograniczeniu bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa.

Od najbliższej środy, czyli 31 marca do 9 kwietnia, wizyta w urzędzie będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu.

– W związku z odnotowanym w ostatnim czasie znacznym wzrostem liczby zachorowań na SARS-CoV-2 oraz mając na uwadze bezpieczeństwo mieszkańców jak i pracowników zachęcam do zdalnego kontaktu z urzędem w formie e-mailowej, telefonicznej oraz poprzez platformę ePUAP – mówi Marek Bajdak, pełniący funkcję prezydenta Rzeszowa.

Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa w galeriach handlowych będą nieczynne od 31 marca do 10 kwietnia. Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów są na stronie internetowej: bip.erzeszow.pl oraz pod numerem infolinii urzędu: 1 77 88 99 00.

(ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ: