Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie umożliwił pasażerom autobusów MPK składanie reklamacji na niedziałające biletomaty.
W Rzeszowie jest ponad 100 biletomatów – 80 w nowych autobusach marki Mercedes i Autosan oraz 29 stacjonarnych na przystankach autobusowych. Biletomaty nie zawsze działają tak jak trzeba. Albo są nieczynne, albo nie przyjmują pieniędzy, a jeszcze innym razem nie wydają reszty.
Biletomaty zostały kupione w ramach Rzeszowskiego Inteligentnego Systemu Transportowego, który w założeniu miał poprawić jakość miejskiej komunikacji. RIST kosztował ok. 90 mln zł.
Biletomaty ułatwiły życie pasażerom MPK, ale urządzenia od czasu do czasu odmawiają posłuszeństwa, dlatego Zarząd Transportu Miejskiego umożliwił podróżnym składanie reklamacji na niedziałające biletomaty.
Wzór wypełnionego wniosku reklamacyjnego możecie pobrać TUTAJ. Formularze w wersji papierowych druków uzyskacie w Punktach Obsługi Podróżnego oraz w siedzibie ZTM.
Wypełniony formularz można wysłać e-mailem na adres: biletomaty@ztm.erzeszow.pl, oraz listownie na adres: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów.
Wnioski można także złożyć osobiście w POP-ach przy ul. Lisa-Kuli 20, Targowej 1, Grottgera 22, oraz w galeriach handlowych „Plaza” i „Nowy Świat” oraz w siedzibie ZTM w Rzeszowie przy ul. Trembeckiego 3.
W przypadku reklamacji dotyczących transakcji kartą płatniczą konieczne jest dołączenie kopii bankowego potwierdzenia wykonania operacji. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni.
redakcja@rzeszow-news.pl