Zdjęcie: Materiały prasowe

Już po raz kolejny w Rzeszowie odbywa się rekrutacja prowadzona przez firmę Carlson Wagonlit Travel – globalnego lidera  w organizacji podróży biznesowych. Obecnie firma poszukuje  50 pracowników, którzy odpowiedzialni będą za zarządzanie podróżami służbowymi dla firmy Amazon – największego sklepu internetowego na świecie.

Carlson Wagonlit Travel to międzynarodowa korporacja odpowiedzialna za kompleksową obsługę i logistykę podróży służbowych dla największych światowych przedsiębiorstw. O wielkości firmy świadczą liczby – pracownicy dokonują każdego dnia rezerwacji w ilości pozwalającej zapełnić 200 Boeingów 747 oraz rezerwują 100 tyś. pokoi hotelowych. Oddział w Rzeszowie powstał w 2007 roku i obecnie zatrudnia 500 pracowników na różnych stanowiskach, miedzy innymi konsultantów odpowiedzialnych za profesjonalne doradztwo w zakresie planowania podróży.

Konsultant vs. Telemarketer

Pragniemy podkreślić, że nasi konsultanci nie pracują w roli telemarketerów, nie są odpowiedzialni za prowadzenie akcji telemarketingowych oraz nie realizują planów sprzedażowych. Nasze działania ukierunkowane są na udzielenie wsparcia naszym klientom przed, w trakcie oraz po zakończeniu podróży służbowych. Carlson Wagonlit Travel świadczy usługi dla klienta i to klient decyduje kiedy i w jakim zakresie będzie potrzebował wsparcia i pomocy z naszej strony.

Czy warto do nas aplikować?

Jeśli szukasz pracy w firmie z międzynarodowym doświadczeniem, w której będziesz mógł się rozwijać, brać udział w ważnych dla firmy projektach, uczyć się od najlepszych, a przede wszystkim miejsca gdzie panuje wręcz rodzinna atmosfera – to odpowiedź może być jedna: TAK. Oferujemy naszym pracownikom wszystko co jest tak ważne w dzisiejszych czasach. Zapewniamy stabilne zatrudnienie na pełen etat oraz umowę o pracę, ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie. Gwarantujemy również niezwykle bogaty pakiet benefitów pracowniczych rzadko spotykanych w innych miejscach pracy takich jak: karta obiadowa, dofinansowanie do karty sportowej, nagrody uznaniowe, kartę upoważniającą do korzystania do zniżek na podróże lotnicze i rezerwacje hotelowe na całym świecie. Dbając o rozwój osobisty naszych pracowników dofinansowujemy studia wyższe oraz kursy językowe. Nasz pracownik to inwestycja, która zwraca się wraz z każdym zadowolonym klientem.

Kogo szukamy?

Osoby ambitnej, chcącej się rozwijać i doskonalić swoje umiejętności. Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. To warunek konieczny w firmie działającej w międzynarodowym środowisku. Dodatkowym atutem będzie dodatkowa znajomość jednego z języków – włoskiego hiszpańskiego, niemieckiego, francuskiego. Pożądanymi cechami, których będziemy szukać podczas rekrutacji będzie: zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysokie umiejętności komunikacyjne, otwartość na pracę z klientem biznesowym. Nie obawiaj się, wszystkiego Cię nauczymy dlatego Twoje doświadczenie nie jest dla nas kluczowe.

Jeśli Cię przekonaliśmy – nie czekaj, aplikuj już TERAZ.

Reklama