Fot. Patryk Ogorzałek / Rzeszów News. Na zdjęciu rzeszowski e-bilet

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie wzorem m.in. Warszawy, wprowadził możliwość zawieszenia biletu okresowego lub zwrot części kosztów za niewykorzystany czas. 

Aby zawiesić bilet lub otrzymać częściowy zwrot kosztów związany z jego zakupem należy wypełnić stosowny wniosek. Można go pobrać TUTAJ lub TUTAJ. Następnie należy wysłać go na adres: ebilet@ztm.erzeszow.pl.

ZTM zastrzega, że nie ma możliwości złożenia dokumentu osobiście, ani w siedzibie jednostki przy ul. Trembeckiego, ani w żadnych Punktach Obsługi Podróżnego (w związku z epidemią koronawirusa są one nieczynne do odwołania). 

„Wnioski będą systematycznie rozpatrywane przez naszych pracowników. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, jeśli czas rozpatrzenia reklamacji będzie wydłużony” – prosi ZTM.

Zawieszenie biletu okresowego może być bezterminowe lub czasowe – to zależy od tego, w jaki sposób wypełnimy wniosek. W przypadku ubiegania się o częściowy zwrot poniesionych kosztów należy we wniosku podać także swój numer konta bankowego. 

„W przypadku zawieszenia biletu podczas korzystania z komunikacji miejskiej należy zakupić i stosować inny bilet. Bilet zapisany na Rzeszowskiej Karcie Miejskiej w okresie zawieszenia będzie nieważny” – informuje ZTM.

(jg)

redakcja@rzeszow-news.pl 

Reklama