Wizyta w rzeszowskim oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia jest możliwa tylko po wcześniejszym umówieniu terminu.
O nowych zasadach obsługi klientów rzeszowskiego oddziału NFZ poinformował w środę jego rzecznik Rafał Śliż. Jest to spowodowane wzrostem zakażeń koronawirusem i przejściem na pracę zdalną administracji publicznej. Na zdalnej pracy w Rzeszowie są już Urząd Miasta oraz Urząd Wojewódzki i Urząd Marszałkowski.
– W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zmieniamy sposób obsługi bezpośredniej w rzeszowskim oddziale NFZ oraz dziewięciu punktach obsługi – przekazuje Rafał Śliż.
Klienci Narodowego Funduszu Zdrowia będą obsługiwani telefonicznie, mailowo i osobiście po wcześniejszym umówieniu wizyty. Jeśli macie przy sobie komplet dokumentów, możecie je złożyć w skrzynce na korespondencję. Zdecydowaną większość spraw i informacji załatwicie jednak bez wychodzenia z domu.
Do dyspozycji klientów dostępna jest poczta elektroniczna – kancelaria@nfz-rzeszow.pl, w sprawach ogólnych można korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590, w indywidualnych sprawach możecie dzwonić pod numery: 17 86 04 252, 17 86 04 170, 17 86 04 180.
Bądź na bieżąco.
Obserwuj nas na Instagramie!W sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia należy dzwonić pod numer: 17 86 04 161. Zawsze możecie skorzystać z poczty tradycyjnej przesyłając list na adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów lub skrytki ePUAP, która umożliwia wysłanie elektronicznie pisma lub wniosku.
– Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin – informuje Rafał Śliż.
Pełne dane telefoniczne i mailowe, również te dotyczące punktów obsługi, dostępne są w specjalnej zakładce „Obsługa Klienta” na stronie podkarpackiego NFZ oraz pod bezpłatnym i całodobowym numerem: 800 190 590.
(ram)
redakcja@rzeszow-news.pl