Rusza kampania „Made in Rzeszów”. Od teraz miasto chce promować się także przez znane firmy i produkty. W ramach działania przygotowano 400 zestawów promocyjnych o wartości rynkowej jednego to ok. 140 zł.
Produkty znane w Polsce i na świecie
W zestawach mają się znajdować produkty dobrze znane w Polsce i na świecie, które powstają w stolicy Podkarpacia lub tuż obok. To główne założenia kampanii „Made in Rzeszów”.
W pakiecie promocyjnym o nazwie „Made in Rzeszów” mają się znajdować wg Konrada Fijołka, prezydenta Rzeszowa, rzeczy oznaczone znakomitymi lub legendarnymi markami, o globalnych logach, współtworzące markę miasta i zdobywające Europę i świat.
Paczka na wyjazdy oficjalne
Paczka będzie wręczana przez prezydenta podczas wizyt oficjalnych u nas lub tych wyjazdowych, w których bierzemy udział w Polsce i na świecie.
– Teraz jesteśmy miastem najbardziej strategicznym w tej części Europy, miastem, gdzie odbywa się najwięcej spotkań międzynarodowych, światowych – podkreślał Konrad Fijołek podczas konferencji prasowej. – To najlepszy czas, aby pokazywać i chwalić się naszą tożsamością tym, nad czym pracowało wiele pokoleń i tym, co obecnie oferuje nasz biznes.
Prezydent dziękował szefom firm, które zdecydowały się dołączyć do akcji. Dodał, że akcja wpisuje się w ogólnoświatowy trend, bo dzisiaj szczególnie poszukiwane jest to, co lokalne.
Renomowani producenci
W inicjatywie biorą udział następujące podmioty: Makarony Polskie, Rzeszowianka, Nestlé, Sanofi, Chema Elektromet, Aspol, oraz Sylveco. Każda paczka to podróż przez lokalne smaki, innowacyjne technologie, troska o zdrowie, a przede wszystkim jakość, którą Rzeszów oferuje światu.
– Mamy tutaj w pudełku witaminowy Pharmaton Geriavit, świetny produkt dla ludzi w dojrzałym wieku, uzupełniający minerały i witaminy, doskonały na prezenty – zdradził Marek Ruchała – Dyrektor Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków Sanofi. – To wspaniała akcja na dalszy rozwój naszego miasta, stanowi dobry pretekst, by poznać to, co jest produkowane tutaj. Gdybym mógł włożyć do pudełka lek, byłaby to No-Spa, bo wielu ludzi nie wie, że powstaje w Rzeszowie.
Nestlé Polska chwali się w paczce deserkiem wytwarzanym z naturalnych składników Bobo Frut. Makarony Polskie przekazały dwa produkty: z serii Marki Świata oraz z linii Dibetic, którego działanie zostało potwierdzone badaniami przeprowadzonymi przez UR. Chema –Elektromet dzieli się żelem Aftident, preparatem do pielęgnacji błon śluzowych jamy ustnej. Rzeszowianka dała po dwie krystalicznie czyste wody: gazowaną i niegazowaną, firma Aspol – aromatyczne przyprawy, a Sylveco – naturalne kosmetyki.
„Promocyjna petarda”
Wyszukaniem renomowanych produktów zajął się Wydział Marki Miasta Współpracy Gospodarczej i Turystyki.
– To projekt otwarty, nasze pudełko może rosnąć, może być na nim więcej logotypów – mówił Kamil Czyż, dyrektor tego wydziały. – Zachęcamy wszystkich, którzy nie dostrzegli potencjału akcji, by do niej dołączyli. To będzie nasza promocyjna petarda.
(oprac. red)