Reklama

Setki, a może i tysiące mieszkańców Rzeszowa, przyszło w czwartek na Rynek. Magnesem była legendarna świąteczna ciężarówka Coca-Coli.

[Not a valid template]

 

– Wow! – zachwycała się 19-letnia Karolina, gdy zobaczyła ponad 18-metrową ciężarówkę Coca-Coli, oplecioną 6 tysiącami świecidełek, gdy pojazd po południu wjeżdżał na Rynek. Ludzie przychodzili głównie po to, by na tle ciężarówki zrobić sobie popularne „selfie”.

Czym się tu nakręcać?

Kolejki ustawiały się do namiotów, w których można było zrobić spersonalizowaną puszkę znanego napoju.

– Zwariowaliście? Naprawdę nie macie się, czym już nakręcać? Przecież to tylko ciężarówka. Czym tutaj się zachwycać? – dziwił się około 30-letni mężczyzna, gdy patrzył, jak grupa jego rówieśników robi sobie zdjęcia niemalże z każdej strony pojazdu, który znamy głównie z telewizyjnych reklam.

– I co? Nie można wrócić do czasów dzieciństwa? Co w tym złego? – odpowiadała młoda kobieta.

Chętnych do zrobienia zdjęcia w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja nie brakowało. Można było własnoręcznie przygotować prezent w „fabryce upominków”, wysłać bliskim pocztówkę z życzeniami ze zdjęciem.

Zakładając specjalne okulary oculus można było doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja.

– Super sprawa. Świetnie, że ciężarówka do nas przyjechała – zachwycała się Katarzyna Wolska z Rzeszowa, która na podziwianie ciężarówki Coca-Coli przyprowadziła dwójkę dzieci:  8-letniego Kacpra i 6-letnią Elizę.

Coca-Cola ogłasza czas świąt?

Rzeszów znalazł się na liście 55 polskich miast, do których przyjadą cztery świąteczne ciężarówki koncernu. W trasę wyjechały 1 grudnia w ramach kampanii „Poczuj radość”. Legendarne pojazdy mają sprawić, że mamy wspólnie poczuć atmosferę nadchodzących świąt Bożego Narodzenia.

– Dziś to nie sanie, ale ciężarówki z bajkowej reklamy Coca-Cola, które wyruszają przy dźwiękach dzwonków z „cocacolowego bieguna północnego”, ogłaszają czas świąt. Kiedy przenoszą się z ekranów TV na nasze ulice, czujemy się radośniej – magia staje się rzeczywistością.

– „Selfie” z czerwoną ciężarówką Coca-Cola staje dziś się obrazem świąt tak, jak dla poprzedniej generacji było nim zdjęcie na kolanach u Mikołaja w przedszkolu – uważa znany medioznawca Jacek Wasilewski.

(kaw)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

NAPISZ KOMENTARZ:

1 KOMENTARZ

Comments are closed.