„Podkarpackie Odkrywam. Naturalnie”. Kampania z topowymi „youtuberami”

3
Zdjęcie: Youtube.com / Bogaczewicz
Reklama

9 tygodni potrwa kampania „Podkarpackie Odkrywam. Naturalnie”, która ma pokazać najpiękniejsze zakątki naszego regionu. W kampanię zaangażują się znani polscy „youtuberzy”.

To ma być kampania, jakiej jeszcze na Podkarpaciu nie było. Jej szczególnym wyróżnikiem ma być wykorzystanie mediów społecznościowych, a przede wszystkim zaangażowanie w kampanię twórców polskiego YouTube’a.

Za kampanię odpowiada Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna, która do promocji turystycznych walorów naszego województwa namówiła topowych podróżniczych „youtuberów”, tworzących kanały „Kołem Się Toczy”, „Gdzie Bądź” i „Architecture is a good idea” (AIAGI).

– Cała akcja potrwa 9 tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć wyróżników regionu, które sprawiają, że Podkarpacie to doskonałe miejsce na wakacje – zapowiada Krystyna Dobrzańska z Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. 

W każdy czwartek na Podkarpackie.travel na Facebooku przed internautami zostanie „odkryty” nadchodzący temat odcinka. Z kolei premiery odcinków zaplanowano na dziewięć najbliższych niedziel. Powstanie 9 produkcji firmowanych przez polskich „youtuberów”.

Ponadto, twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w mediach społecznościowych. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów.

PROT wszystkie filmy i wpisy będzie promować na swoim Facebooku pod hasłem „PODKARPACKIE ODKRYWAM. Naturalnie!”. – Na zaangażowanych czeka wiele konkursów z nagrodami i przede wszystkim masa turystycznych inspiracji – twierdzi Krystyna Dobrzańska.

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

Comments are closed.