Refleksja Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie. Jego dyrekcja przeprasza mieszkańców za to, że stali w kolejkach do Punktów Obsługi Podróżnego.
Jeszcze w sobotę (1 października) Anna Kowalska, dyrektor ZTM w Rzeszowie, twierdziła, że największe kolejki były w POP-ach działających w galeriach handlowych, i mieszkańcy przedłużali ważność biletów autobusowych dla uczniów w trakcie zakupów.
To się okazało tylko częściową prawdą. Wielogodzinne kolejki od kilku dni są także do POP-ów poza galeriami handlowymi, m.in. na ulicy Lisa Kuli.
W środę na skargi mieszkańców wreszcie zareagował prezydent Rzeszowa Konrad Fijołek. Zdecydował, że bilet, który daje rzeszowskim uczniom prawo do bezpłatnych przejazdów autobusami MPK, będzie ważny do 31 października, a POP-y będą dłużej czynne.
Aktualizacje za rok
W czwartek ZTM przeprosił mieszkańców za to, że muszą stać w długich kolejkach. „Staramy się obsłużyć Państwa jak najsprawniej. Wszystkie stanowiska w Punktach Obsługi Podróżnego ZTM w Rzeszowie przez cały miesiąc wrzesień jak i obecnie są czynne”.
ZTM zapewnił, że w „natężonym okresie” do POP-ów oddelegował dodatkowych pracowników. „Ponadto wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają na celu usprawnienie obsługi” – dodała dyrekcja ZTM.
ZTM zapowiedział wprowadzenie internetowej obsługi pasażerów (termin nieznany), a kolejne aktualizacje Rzeszowskiej Karty Miejskiej, na której są zapisywane uprawnienia do bezpłatnej komunikacji, w przyszłym roku będą już robione elektronicznie.
– Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty – dodała na koniec dyrekcja ZTM.
(ram)
redakcja@rzeszow-news.pl