Zdjęcie: Materiały prasowe
Reklama

Usługę szybkiego druku Arcus Kyocera Zeccer uruchomiono na lotnisku w podrzeszowskiej Jasionce. Mogą z niej korzystać pasażerowie portu. 

W Punkcie Obsługi Pasażerów lotniska w Jasionce otwarto samoobsługowe stanowisko do drukowania, zainstalowano tam urządzenie KYOCERA ECOSYS P3045dn. Można wysłać dokumenty załączone w e-mailu na adres drukarki, a system zajmuje się pozostałymi elementami procesu.

Wydruk można również zlecić za pomocą darmowej aplikacji pobieranej na urządzenie mobilne Android lub ze strony zeccer.pl. Cały proces przesyłania dokumentów do drukarki jest szyfrowany, a pliki usuwane po wydrukowaniu. Za wydruki można zapłacić kartą płatniczą lub kredytową, płatnościami on-line, SMS-em, czy Blik-iem.

Czas wydruku pierwszej strony jest krótki, wynosi 5,9 sekundy. – Samoobsługowy druk jest potrzebny, nowoczesny i wygodny nie tylko dla podróżujących, ale dla wszystkich, którzy nie widzą potrzeby posiadania własnego sprzętu drukującego – mówi Michał Gembal, dyrektor marketingu Grupy Arcus.

Wydrukowanie jednej strony kosztuje złotówkę. 

Marcin Kołacz z lotniska w Jasionce twierdzi, że samoobsługowe stanowisko do drukowania dokumentów to kolejne udogodnienie dla pasażerów, jakie port wprowadził w ostatnim czasie. W Jasionce wcześniej uruchomiono m.in. strefę parkowania Kiss&Fly, wózki dla dzieci w gate-ach, kąciki zabaw dla dzieci, czy budkę telefoniczną z darmowymi połączeniami.

Jasionka jest drugim lotniskiem w Polsce, które wprowadziło usługę druku Arcus Kyocera Zeccer. – Jesteśmy przekonani, że również to udogodnienie zostanie dobrze odebrane przez pasażerów odwiedzających nasze lotnisko – dodaje Marcin Kołacz.

Zdjęcie: Materiały prasowe

Opr. (ram)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

7 KOMENTARZE

  1. a może zamiast tego tekstu na dole , nie jestem robotem umieścić wpis, nie jestem robolem i od razu dyskusja potoczyłaby się na właściwy tor, znaczy korytarz powietrzny, a tak to dziecinada wychodzi z drukarki za złotówkę za stronkę na akord

  2. Bilety mozna miec na komorce w aplikacji, drukowanie biletow to bedzie niedlugo historia, a w zasadzie dla 90% ludzi juz jest. Nie wiem czy to bylo celem instalacji tej drukarki, ale jak tak to o kilka lat za pozno… W kazdym razie bardziej przydalaby sie przy akademiku w miasteczku studenckim 🙂

    • Bzdura, jakbyś latał trochę i to nie tylko z Jasionki czy z Polski w ogóle to byś wiedział, że z aplikacji do odprawiania się korzysta mniej niż 5% pasażerów (wg statystyk poniżej 3%). Dużo czasu jeszcze minie zanim ludzie się przestawią zwłaszcza starsi. Z resztą w ogóle większość linii w Europie z tego nie korzysta, no ale co jakiś cebulak latający Ryanairem z takiej dziury jak Jasionka o tym może wiedzieć.

      • Sporo o mnie wiesz. Ciekawe….
        Tak dla informacji to latam srednio 30-50 razy w roku od kilkunastu lat. Malo na ktorych wiekszych lotniskach w Europie nie bylem. A wracajac do tematu to przyjedz do skandynawii i znajdz kogos z papierem A4 przed gatem, powodzenia. A w Reszowie chwila moment i bedzie podobnie. A na marginesie jestes prostak i cham.

        • Nigdzie nie pisałem, że coś o tobie wiem, ale teraz wiem więcej po tym jak błysnąłeś swoim poprzednim wpisem. Przy tej częstotliwości co piszesz musiałbyś latać częściej niż raz w tygodniu, a wtedy nie pisałbyś takich głupot jak choćby ta o lataniu do Skandynawii. Z Rzeszowa nic nie lata w tamtym kierunku. Wyzywasz mnie od chamów i prostaków a sam jesteś jakimś żałosnym robolem zasuwającym na budowie w Norwegii. Nie mierz innych swoją miarą bo nie każdy jest burakiem z podkarpackiej pipidówy tyrającym jako robol emigrant jak ty. Nie brnij dalej i nie ośmieszaj się tylko wróć do młotka i szpachelki gdzie twoje miejsce.

          • Jestes prostak i cham. Atakujesz ludzi z byle jakiego powodu. Co ci do tego kim jestem, gdzie pracuje czy latam? Jaki to ma zwiazek z ta cholerna drukarka? To ty zaczales ze mna dyskusje nie ja z toba. Dziecinada.

Comments are closed.