Za 17 mln złotych zmodernizowali baseny ROSiR, a biletomaty nie działają

9
Zdjęcie: Sebastian Fiedorek / Rzeszów News
Reklama

„Inwestycja ledwo odebrana, a automaty na bilety już nie działają” – piszą oburzeni Czytelnicy Rzeszów News. Okazuje się, że biletomaty nie są popsute, tylko firma nie wie, jak je uruchomić.

W maju wszyscy spoglądali w niebo i czekali na ładną pogodę, bo ta warunkowała otwarcie nowo wybudowanego otwartego basenu Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, za co miasto zapłaciło niecałe 17 mln zł.

Gdy już udało się otworzyć obiekt, to okazało się, że w upalne dni amatorów kąpieli w Rzeszowie nie zabrakło, o czym świadczą tłumy, które przez nieco ponad miesiąc działania basenu przewinęły się przez kąpielisko. Wśród nich znalazł się m.in. pan Łukasz, Czytelnik Rzeszów News, któremu w oczy rzuciły się niedziałające automaty do zakupu biletów wstępu na basen.  

„Inwestycja ledwo odebrana, a automaty na bilety już nie działają. Cena jednego takiego urządzenia oscyluje w granicach 100 tys. zł. Kto dostarcza taki bubel, że już nie działa?” – pyta pan Łukasz, Czytelnik Rzeszów News, który chciał skorzystać z biletomatów.

Zdjęcie: Sebastian Fiedorek / Rzeszów News

Okazuje się, że urządzenia się nie popsuły, tylko w ogóle nikt ich jeszcze nie włączył, bo firma, która jest za to odpowiedzialna ma problem z ich uruchomieniem. Kiedy w takim układzie będzie można z nich korzystać?

– Nie wiadomo – mówi krótko Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa, twierdząc, jednocześnie, że niedziałające biletomaty nie powinny być problemem dla osób korzystających z basenu.

Poza automatem do wydawania biletów są jeszcze tradycyjne kasy, gdzie można płacić zarówno kartą, jak i gotówką. Jest także opcja płatności online, której można dokonać na stronie ROSiR-u.

Normalny bilet wstępu na basen kosztuje 12 zł, ulgowy – 8 zł. Dzieci do lat 7 płacą 3 zł, dzieci do lat 3 wchodzą bezpłatnie. Po godz. 17:00 za wstęp płaci się połowę. Baseny otwarte są w godz. od 9:00 do 20:00.

(jg)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

9 KOMENTARZE

  1. Informuję Państwa, że powodem nie uruchomienia do dnia dzisiejszego sprzedaży w kioskach samoobsługowych – podkreślamy, że dostarczone urządzenia są nie uruchomione, a nie uszkodzone – jest przedłużający się proces integracji systemu biletowego z dostawcą usług obsługi kart płatniczych. Dostarczony system obsługi biletów ESOK PALATYN naszego autorstwa jest pierwotnie zintegrowany z dostawcami usług kart płatniczych tj Polcard, eService, Elavon. Jednak Zamawiający (ROSIR) zobowiązany był do wyboru dostawcy usług w procesie przetargu. Najkorzystniejszą ofertę złożyła inna firma, nie zintegrowana z systemem sprzedaży ESOK PALATYN – Polskie ePlatności z Rzeszowa. Po informacji o wyborze innego, niż zintegrowanego do naszego systemu dostawcy usług, przystąpiliśmy wspólnie z wybraną firmą do opracowania oprogramowania integracyjnego. Po naszej stronie prace są już zakończone, a obecnie oczekujemy na zakończenie procesu integracji po stronie dostawcy usług kart płatniczych.

    Wszystkie osoby pragnące skorzystać z sprzedaży bezobsługowej biletów zapraszamy do zakupu przez Internet na stronie http://www.rosir.nq.pl. System internetowy umożliwia zakup biletów, w formie drukowanej albo wirtualnej, z biletem w postaci kodu wyświetlanego na ekranie telefonu, który odczytywany jest przez czytniki na bramkach obiektu.

  2. Chłodnicki: płyty się na 3-Maja łamią? Nie ma sprawy. Są plamy? Nie ma tematu. Biletomaty nie działają. Nie są potrzebne przecież… Burak, a nie rzecznik.

  3. A co z Kartą miejską ? – przecież miało to działać na basenach?
    Rzecznik cukruje i nakłada makaron a zapowiadane udogodnienia NIE DZIAŁAJĄ.
    Karta miejska miała też działać na parkometry do końca czerwca ale Rzecznik sprytnie nie powiedział którego roku. Ręce opadają.

  4. – Nie wiadomo – mówi krótko Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa, twierdząc, jednocześnie, że niedziałające biletomaty nie powinny być problemem dla osób korzystających z basenu.
    Chłodnicki to są jaja . Panie Ferenc jak pan możesz trzymać takiego rzecznika miasta .

    • Szanowny Panie my czyli Suweren nie zeszliśmy wczoraj z palmy daktyliwej –
      Jak byĺa Firma co miała to ” kiromysło”za 100.000 zainstaliwać z naszej kasy to gdzieś Pan był -zamiast to testować dzień i nic co ?
      Teraz Pan nie opowiadaj banialukow bo sie słabo robi -znowu nie sorawdzony zakup a tu po raz kolejny
      bełkot z ratusza -najpierw idźcie sie pobawić do piaskownicy a nie podejmować takie decyzje ; O !

  5. To stąd kolejki aż pod boczne wejście na halę. Rzeczywiście, żaden problem. Na szczęście dla Ratusza pogoda się posypała i po sprawie.

  6. Najlepsze ,że Ratusz w osobie Chłodnickiego nie widzi problemu- to po cholerę było biletomaty montować- a jak w autobusie biletomat nie działa to już koniec świata- artykuł w rzeszów- news z przed roku linia nr 15

Comments are closed.