Reklama

Rzeszów miał „swoje 5 minut”, a właściwie 20 sekund, na antenie ogólnopolskiej telewizji. Wszystko za sprawą Parku Papieskiego. Porównano go do Central Parku w Nowym Jorku.

„Sezon ogórkowy, ogólnie mało się dzieje. Mediom elektronicznym umknęła wzmianka w Teleexpresie o Rzeszowie. Przeważnie „reklama” jakiegokolwiek miasta to news o morderstwie, wypadku, czy jakimś nieszczęściu. A o Rzeszowie wypowiadali się w samych superlatywach. Darmowa reklama na antenie ogólnopolskiej” – napisał jeden z Czytelników Rzeszów News.

Rzeszów pojawił się w czwartek (20 sierpnia) na antenie Teleexpresu. Pokazano 20-sekundowy materiał na temat kończących się prac przy budowie Parku Papieskiego, w którym powstał sztuczny strumień i muszla koncertowa.

„W Nowym Jorku spacerują w Central Parku, w Londynie mają Hyde Park, a w Rzeszowie na finiszu jest Park Papieski” – tak lektor wprowadził widzów do krótkiego materiału o Parku.

Powiedział, że Park ma przypominać o wizycie Jana Pawła w Rzeszowie w 1991 r., a przez Park wiedzie Aleja Przesłania Papieskiego. Są w niej kamienne tablice, na których wyryto fragmenty encyklik.

„Już szemrze sztuczny strumień. Niebawem przybędzie roślin w kolorystyce papieskiej, m.in. purpurowych i złotych” – zachwyca się Teleexpres.

„Słyszałem, że burmistrz Nowego Jorku już myśli co zmienić w Central Parku, aby dorównać naszemu parku, a reportaż był w CNN! Ale reklama!” – skomentował jeden z internautów.

Park Papieski ma być oficjalnie otwarty 30 sierpnia. Budowa fontanny i muszli koncertowej kosztowała ponad 3 mln zł.

Materiał o Parku w Teleexpresie możecie zobaczyć TUTAJ. Zaczyna się od 8,30 min.  Kto jeszcze nie widział Parku Papieskiego, to ma okazję zobaczyć go na zdjęciach TUTAJ.

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama