Nadchodzi piwna rewolucja w Rzeszowie. W weekend na Rynku

11
Zdjęcie: Pixabay
Reklama

Wyjątkowy festiwal piw rzemieślniczych i regionalnych w najbliższy weekend (15-17 czerwca) odbędzie się na rzeszowskim Rynku.

Ideą Rzeszowskiego Festiwalu Piwa jest pokazanie bogactwa polskiej sceny craftowej oraz piwnego profilu Rzeszowa i Podkarpacia. Podczas trzydniowej imprezy pojawią się następujące browary rzemieślnicze: Revolta, Eureka, Lasowiak, Browanza, Browar Łańcut, Browar Dukla, Browincja, Browar Spółdzielczy, Fuzja.

Na festiwalowych stoiskach poleją się również piwa z browarów Pinta i Raduga. Ponadto na stoisku festiwalowym Lord Jack nie zabraknie piw czołówki polskiego craftu. Rzeszowski Festiwal Piwa potrwa od piątku do niedzieli. W pierwszy dzień od godz. 14:00 do 24:00, w drugi – od 12:00 do 24:00, w trzeci – od 12:00 do 22:00. 

(ak)

redakcja@rzeszow-news.pl

Reklama

11 KOMENTARZE

    • Kumasz różnicę pomiędzy cenami hurtowymi, sklepowymi i restauracyjnymi?
      Dlaczego „A ja pale ale” w sklepach chodzi po 6.50 a na festiwalu pewnie wyskoczą z 12? Do tego nie trzeba organizować specjalnych imprez, w kilku pubach jest to samo na co dzień.
      Nie rób z siebie takiego obytego krezusa, bo i dla mnie nie jest specjalnym problemem wydanie kilkudziesięciu złotych na rzemieślniczego unikatu. Chodzi o nadużywanie słowa festiwal. Ani unikalności w ofercie nie będzie, bo krafty już dezawuują się nawet w dyskontach, ani atrakcyjnych cen. Podkreślę – sklepowych. Taka atrakcja zdałaby egzamin w jakichś Kaczych Dołach.
      Chyba, że tym razem się pomylę i wystawcy nie strzelą sobie w kolana.

  1. prawdziwy festiwal był by przy darmowej degustacji, nie mówie o darmowym upijaniu
    a tak przy takich cenach mało kto browara wypije

    moim zdaniem słaba organizacja, nic nie zachęca by tam iść a ceny odstraszają.

  2. Czy znowu popełnią błąd z poprzedniego festiwalu i wyskoczą z cenami restauracyjnymi? Trochę to dziwne, że wystawiają się producenci a nie są w stanie zaproponować cen przynajmniej sklepowych, bez pośredników przecież. Słaba to promocja i nie zachęcająca do degustacji oferty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ